Gå til innhold

Endelig er vi prøvere igjen. Men jeg er så utålmodig! Tegn på graviditet, og ikke tegn på graviditet?

Anbefalte innlegg

Vi ble enige i romjulen om å prøve nå. Og jeg hadde eggeløsning sånn ca nyttårsaften pluss minus. Vi hadde tok en kjapp en da... Men har bare hatt samleie en gang :-/

Men jeg drømmer og håper at det går, jeg tenker nesten ikke på noe annet. Har hatt end del mensen smerter siden nyttårsaften, men det kan jo være el-smerter og det kan være at mensen er på vei :-D 

Jeg blir gal! :-D 

Hvilkene tegn kan komme veldig tidlig mon tro :-D 

Fortsetter under...

Da har vi hatt el ca samtidig. 31 eller 01 Jan var min el. De "smertene" du kjenner er nok el ja. Kjenner godt tiden el er. Men ikke overanalysere. Psyken spiller en hod rolle og tror jeg. Vi har lagt inn aksjer 24, 28, 31 desember og 4. Januar. Ettersom jeg ikke er helt sikker på at el kommer når d skal har vi dekt ca en hel uke ;) slapp av. Og legg alt dette bort iallefall en uke. Det er ingenting du kan gjøre nå uansett. Om du "blir" gravid er egget allerede befruktet men ikke festet seg til deg enda uansett. Husk å ta folat ☺️ Vi kan godt oppdater hverandre litt om hvordan det går/ symptomer ect ettersom vi har ca samme el dato. MEN det er for tidlig enda 😉

Hei!

Jeg er 6 uker gravid nå😊

Jeg hadde egentlig gitt opp å kjenne etter tegn på at jeg kunne vær gravid da jeg trodde vi hadde bommet på EL, den ene måneden jeg ikke orket å styre med eggløsningstester da det gav meg så mange forhåpninger og jeg ble helt kokko av å kjenne etter symptomer. Det var vell det som skulle til for at spiren satt! Iallefall bynte jeg plutselig å syntes at brystene bynte å bli litt ømme på en merkelig måte og det var allerede en uke før mens skulle komme.. Jeg kjente til stadig også at det veldig forsiktig var noe som "strakk" eller tøydes nede på begge sider av livmoren, nesten som eggløsningsmerter bare veldig mer svakt!

Tenkte det kunne være en forsinket eggløsning, men jeg tok en strimmeltest fra eBay som slår ut på 10 HCG, sto på badet å pussa tennene da jeg tok en rask titt og forventet at den var negativ, fikk sjokk da jeg så to rosa streker!

Ønsker dere lykke til og håper den sitter 😊👍🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...