Gå til innhold

Dockboot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på hjemmesiden til Dockboot at de skal være svært gode i +15 og til -15. Stemmer dette synes dere?

Anonymous poster hash: f2cfa...f6b

Skrevet

Dytt

Skrevet

Barna har ikke brukt de i kaldere vær enn ca -5, men de er i alle fall gode og varme da. Og i plussgrader funker de veldig bra.

Anonymous poster hash: d088a...d14

Skrevet

Ungene liker d2m veldig godt.

Jeg har også, synes de er kjempegode. Jeg har en voksenutgave, med snøring øverst. Som på Ilse Jacosen støvlene. Gode og varme, blir ikke så klamme som vanlige støvler. Men vlir for kalde i minus grader.

Anonymous poster hash: 4dc6d...7c9

Skrevet

Barna har ikke brukt de i kaldere vær enn ca -5, men de er i alle fall gode og varme da. Og i plussgrader funker de veldig bra.

Anonymous poster hash: d088a...d14

Blir de ikke for varme som gummistøvel?

Skrevet

Nå har vi aldri -15 her, så har aldri testet de i så kaldt vær. I minusgrader bruker de Goretex sko uansett. Sånn ellers er de gode ja

Anonymous poster hash: 60a05...bcc
Skrevet

Er de like varme som f.eks Viking cherrox?

Skrevet

De er greie i plussgrader, men bli det rundt 0 og man tråkker i snø eller slaps syns jeg ikke de er varme nok. Har til meg selv. 

Skrevet

De er greie i plussgrader, men bli det rundt 0 og man tråkker i snø eller slaps syns jeg ikke de er varme nok. Har til meg selv.

Fungerer Cherrox bedre?

Skrevet

Fungerer Cherrox bedre?

Mulig man blir senere kald på føttene, men jeg har liten tro på det. De er ofte veldig tette slik at man bli klam på føttene, og føtter som svetter har lett for å bli kalde. I tillegg har har jeg inntrykk av at foret i cherroxen er oppbrukt etter kort tid.

Skrevet

I bhg her sa personalet at de ikke hadde god erfaring med denne type sko da jeg spurte om de var gode å have bhg.

Holdt ikke tett sa de...

Anonymous poster hash: ec8b2...3e8

Skrevet

Mine barn har brukt dem i alle år i friluftsbarnehage i Bergen. Det blir ikke våtere og kaldere enn det. De er supre. Min eldste som nå går på ungdomsskolen har dock boots enda, det er de eneste som ikke gjør ham svett på tærne og som er tett i regn og slaps. Vi har god erfaring med de de selger på obs.

Anonymous poster hash: 4d880...c9d

Skrevet

Med ullsåle og ullsokker er det ok ned til -5

Anonymous poster hash: f7ab1...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...