Gå til innhold

Trumf-bonus. Overføre til konto

Anbefalte innlegg

Tenkte overføre trumf-bonusen til kontoen min. Noen her som vet hvor lang tid ca det tar før pengene er på kontoen min? Jeg vet det sikkert varierer litt fra bank til bank, men sånn ca?

På forhånd takk for svar 😊

Anonymous poster hash: 95f5b...0e1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144305715-trumf-bonus-overf%C3%B8re-til-konto/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for påminnelsen :) har 2 kr på konto i en uke fremover. Men kom på når jeg leste dette at jeg har 1000kr i trumf bonus.

Tusen tusen takk for dette innlegget hi :) reddet fra en meget kjedelig uke.

Anonymous poster hash: 417e0...5f8

Takker også for påminnelsen, man får jo også dårlig rente der. Fant i overkant av 900kr på trumf, og 9500kr på Coop. De har forøvrig ganske OK rente om man overfører til deres høyrentekonto (0,50 fra første kr, øker fra 100.000), så da har jeg opprettet konto der også

Tar aldri mer enn et par dager

Overfører annenhver måned.

Anonymous poster hash: 5902c...27d

Oi, hvordan klarer du å spare opp nok penger til det så fort? Jeg regner ikke med at du overfører hvis det er bare noen kroner

Anonymous poster hash: 820a3...482

Oi, hvordan klarer du å spare opp nok penger til det så fort? Jeg regner ikke med at du overfører hvis det er bare noen kroner

Det lurer jeg på også. Har spart 134 kr i hele 2016 liksom... Ikke mye å bli rik av 😂

Anonymous poster hash: ca5c6...39e

Det lurer jeg på også. Har spart 134 kr i hele 2016 liksom... Ikke mye å bli rik av

Anonymous poster hash: ca5c6...39e

134 kr?

Her har jeg registrert begge mine og begge mannens kort på trumf-kontoen, så alt fra bensin til netthandel blir registrert og gir bonus. Blir litt penger av det altså. Det registreres automatisk når vi betaler med kort. 

Anonymous poster hash: fa1e4...d64

Er alltid mellom 2-300 kr når jeg overfører. Handler mest på Kiwi og fyller bensin på Shell.

Er alenemor med tre, så kommer godt med i dragsuget 😉

Annonse

Er alltid mellom 2-300 kr når jeg overfører. Handler mest på Kiwi og fyller bensin på Shell.

Er alenemor med tre, så kommer godt med i dragsuget

Kan du huske hvor mye du får når du fyller drivstoff? Jeg bruker alltid coop kortet når jeg fyller, kanskje trumf er bedre

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...