Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg mener , gjør dere d ? Jeg var på ul i uke 7-8 og alt var fint da . Nå er jeg snart i uke 12, men klarer liksom ikke glede meg over graviditeten da jeg hele tiden innbiller meg at d er noe galt. Ingen grunn til å tro at d er noe galt, har mange gravsiditets symptomer og formen har ikke blitt noe bedre i det siste... Har ingen blødninger eller smerter. Så alt tyder jo på at dette skal gå bra. Men likevel er jeg livredd. Åssen er d med dere andre ? Klarer dere å nyte og ta som en selvfølge at alt går fint ? Anonymous poster hash: 4c654...e7b
MaiBaby13 Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Slapp av og kos deg med graviditeten! Helt vanlig å være litt bekymret - så lenge du ikke har smerter eller blødninger tror jeg du kan senke skuldrene. Lykke til videre
Alice Blade Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Jeg hadde det akkurat som deg, men alle mine symptomer forsvant rundt uke 11. Klarte ikke å slappe av eller kose meg med graviditeten før jeg kjente liv hver dag. Jeg kjente liv uvanlig tidlig, allerede i uke 13. Var ikke regelmessige bevegelser før rundt uke 16. Det blir bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå