Gå til innhold

Havregrøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dl vann, 1 dl havregrøt, hakkede mandler, kanel og akasiehonning. Vel bekomme!

Anonymous poster hash: 5a209...7c9

Skrevet

A) Da kan man spise en middag med litt mindre kalorier.

B) Eggeplommen har mer protein enn hviten. MEN, det hvite har større mengde enn plommen derfor tror folk at hvite har mer proteiner.

Know your fact's!

C) Alle kan bli lærere også. For å bli tatt seriøst, må man og skal man holde seg til fakta!

D) Har man normal forbrenning kan man fint spise 600 kcal i ett måltid som metter i 5 timer. Middag kan fint inneholde 500 kcal, og en lunsj 200. Ett knekkebrød til kvelds så er de fleste som er litt overvektige innenfor basalforbrenningen sin.

Og en havregrøt inneholder vel sjelden avokado og eggeplommer...

😉

Høres slitsomt ut å telle kalorier.

Mennesket må være den eneste dyrearten som foretar seg det

Jeg har ikke telt kalorier noensinne.

Vekta mi har vært konstant i mange år

Anonymous poster hash: 84daa...813

Skrevet

A) Da kan man spise en middag med litt mindre kalorier.

B) Eggeplommen har mer protein enn hviten. MEN, det hvite har større mengde enn plommen derfor tror folk at hvite har mer proteiner.

Know your fact's!

C) Alle kan bli lærere også. For å bli tatt seriøst, må man og skal man holde seg til fakta!

D) Har man normal forbrenning kan man fint spise 600 kcal i ett måltid som metter i 5 timer. Middag kan fint inneholde 500 kcal, og en lunsj 200. Ett knekkebrød til kvelds så er de fleste som er litt overvektige innenfor basalforbrenningen sin.

Og en havregrøt inneholder vel sjelden avokado og eggeplommer...

😉

Skrevet

Vel, nå var ikke svaret mitt til deg 😊 Ikke frekt ment. Det var mer for å forsvare ditt innlegg, noe jeg synes kommer veldig tydelig frem... For vedkommende visste tydeligvis ikke hva hun snakket om.

Jeg synes det er litt merkelig å si konstant vekt, men jeg har det jeg også. Og jeg teller aldri kalorier 😉 Spiser det jeg vil. Jeg tror ikke vi er så veldig uvanlige.

Skrevet

Vel, nå var ikke svaret mitt til deg 😊 Ikke frekt ment. Det var mer for å forsvare ditt innlegg, noe jeg synes kommer veldig tydelig frem... For vedkommende visste tydeligvis ikke hva hun snakket om.

Jeg synes det er litt merkelig å si konstant vekt, men jeg har det jeg også. Og jeg teller aldri kalorier 😉 Spiser det jeg vil. Jeg tror ikke vi er så veldig uvanlige.

Obs, beklager. Jeg ser det nå. Gikk litt fort i svingene 😅😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...