Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testa. Og er overbevist om at den er svak positiv, selv uten å vri og sånn. Men det er flere dager til ikm, så ikke rart den er svak. Jeg "måtte" bare teste så tidlig 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har testa. Og er overbevist om at den er svak positiv, selv uten å vri og sånn. Men det er flere dager til ikm, så ikke rart den er svak. Jeg "måtte" bare teste så tidlig 😂

Så spennende 💝

Skrevet

IKM var i går. Ikke kommet noe mens, men i dag har jeg mensmurringer, så føler den er rett rundt hjørnet.. Noe nytt hos dere andre?

Skrevet

IKM var i går. Ikke kommet noe mens, men i dag har jeg mensmurringer, så føler den er rett rundt hjørnet.. Noe nytt hos dere andre?

Har du testet da? Mensmurringer trenger ikke å bety mens ;)

Skrevet

Der kom tr... så da tusler jeg over i PP9.. Lykke til, til dere som er igjen :)

Skrevet

IKM i dag, fortsatt veldig ømme bryster og endel melkehvit/lys gul utflod. Ingen tegn til TR foreløpig, men venter til helga med å teste dersom TR ikke kommer før den tid 😊

Skrevet

Lyserosa utflod i dag til morgenen,selv om det bare var littegrann. Er vel over og ut da 😕

Skrevet

Gravid 😍

Gratulerer!😄 Hvilke symptomer hadde du?

Skrevet (endret)

Gratulerer!😄 Hvilke symptomer hadde du?

Trøtt og hissig (mye mer enn vanlig pms), og en annerledes følelse bare. Men jeg ble i grunn sikker på at det gikk veien tirsdag kveld da det lukte så annerledes da jeg tissa. Veldig fremtredende, men ikke stramt, mer søtlig. Sånn var det sist jeg var gravid også.

Også hadde jeg faktisk mindre utflod enn vanlig mellom el og ikm.

Endret av tyr82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...