Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg merker at jeg ikke har noe som helst følelse på at jeg er gravid, absolutt ingen symptomer. Er 100% overbevist om at det ikke gikk denne gangen! Så håper bare at mensen er presis og kommer på mandag som den skal. Det blir nok sannsynligvis ikke noe testing på meg en gang denne gangen.  :tongue:

Fortsetter under...

Jeg har heller ingen symptomer, annet enn sjukt vondt i halebeinet og en forsterket luktesans (tror jeg). Han som leier et rom hos meg og samboeren har ihvertfall begynt å stinke over hele leiligheten, måtte lufte i flere timer for å få bort lukta. Er i tillegg umenneskelig trøtt, men det kan være fordi jeg sover dårlig om natten, som igjen kan komme av at jeg har helt sinnsyke drømmer som holder meg våken :grinele: Symptomjakt much.. Har likevel en slags "god" følelse, men hvem vet

Annonse

Så strukturerte dere er da ;) Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg til tirsdag, haha. Har forresten prøvd å se på innlegg her inne hvor folk legger ut testene sine, og jeg klarer aldri å se en strek, mens andre kommenterer at de ser dem hver gang. Mest sannsynlig kommer jeg ikke til å kunne se om den er positiv før den er helt tydelig, så kanskje det er best å vente :klaske:

Så strukturerte dere er da ;) Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg til tirsdag, haha. Har forresten prøvd å se på innlegg her inne hvor folk legger ut testene sine, og jeg klarer aldri å se en strek, mens andre kommenterer at de ser dem hver gang. Mest sannsynlig kommer jeg ikke til å kunne se om den er positiv før den er helt tydelig, så kanskje det er best å vente :klaske:

Samme her! 😳 Også er det mer skuffende å få det hvitt på hvitt enn å bare få mens som vanlig, synes jeg 😜

Har ømme brystvorter som jeg har hatt siden EL (uvanlig for meg), samt kremet utflod omtrent hver dag siden EL (også uvanlig), av og til murringer og ofte en rar stikkende,øm følelse i venstre eggstokkområde (vet jeg hadde EL derfra pga. ELsmerter på venstre side). Så håper, men har likevel ikke helt troa 😜

Annonse

Da var uka vår her, spennende! Hadde vært gøy om flere var aktive her 😄 Her tusler det og går, begynner å tro mer og mer på positiv test - men tør liksom ikke tro for mye heller.. Har hatt melkehvit utflod siden EL og de to-tre siste dagene med gulskjær i fargen (godt tegn, vel?)! Brystene blir også bare mer og mer ømme for hver dag 😊 Meen, det er alltids rom for at man kan bli lurt - selvsagt 😜

Haha, i går fikk jeg tr mens jeg satt å tok test. Var nesten litt komisk! 26 dager syklus da, så begynner å nærme seg hvertfall, tror ikke det blir å skje noe hvis jeg ikke får lengre lutealfase altså. Pp3 på meg nå da, lykke til til dere andre som fortsatt er i gamet! :D

Hei. Melder meg inn her: ikm var i går, har normalt en syklus på 26 dager men er nå på dag 27. Negativ test i går. Regnet med det bare er kroppen som tuller med meg, dpo 8 fikk jeg såre pupper som fremdeles henger med og de to siste nettene har jeg vært oppe på do noe som jeg vanligvis ikke pleier. Men for all del, kan være tilfeldighet. Jeg begynte på metformin samme dag som eggløsning. Gynokologen så god eggløsning og tok blodprøver som vist en god eggløsning..

Nervepirrende dager.

Anonymous poster hash: 063ff...fa1

Hei. Melder meg inn her: ikm var i går, har normalt en syklus på 26 dager men er nå på dag 27. Negativ test i går. Regnet med det bare er kroppen som tuller med meg, dpo 8 fikk jeg såre pupper som fremdeles henger med og de to siste nettene har jeg vært oppe på do noe som jeg vanligvis ikke pleier. Men for all del, kan være tilfeldighet. Jeg begynte på metformin samme dag som eggløsning. Gynokologen så god eggløsning og tok blodprøver som vist en god eggløsning..

Nervepirrende dager.

Anonymous poster hash: 063ff...fa1

Velkommen :) krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...