Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sofapute det er vel da det klaffer. Tvi tvi

Her har jeg mangen symptomer,  såre bryst, øm der nede, stikninger venstre side, oppblåst og tissetrengt. Det hadde jeg sist mnd men det var som vanlig PMS. Det tror jeg no og på. 

Har ikkje testa siden fredag og kommer til og teste Fredag som kommer. Føler 0 graviditet. Sta som eit ESEL denne pp.

Sofapute det er vel da det klaffer. Tvi tvi

Her har jeg mangen symptomer, såre bryst, øm der nede, stikninger venstre side, oppblåst og tissetrengt. Det hadde jeg sist mnd men det var som vanlig PMS. Det tror jeg no og på.

Har ikkje testa siden fredag og kommer til og teste Fredag som kommer. Føler 0 graviditet. Sta som eit ESEL denne pp.

Lykke til.

Dag 10 prøven er: FSH, LH, prolaktin, østradiol.

Annonse

Kjenner jeg hadde gjort mye for å ha en test akkurat nå. Tenker jo ikke på annet, selvom en del av meg sier" ro deg ned du får mensen i natt"

Må jo syke seg opp så ein ikkje blir skuffa. Det må jeg for å holde roen.

Må jo komme noen positive tester her no da.

Kjenner jeg hadde gjort mye for å ha en test akkurat nå. Tenker jo ikke på annet, selvom en del av meg sier" ro deg ned du får mensen i natt"

Å, også jeg som har så mange tester til overs! Skulle gjerne delt med deg, så hadde du slippi kjentfolk på butikken og alt!!

Jeg har trua. :danse: Ellers blir jo ventetida uutholdelig!

(Krysser for deg også, jeg, Utgått :hjerte: )

Så hyggelig at du ville delt ❤

Ja må psyke seg opp og ikke gå all in for det er slitsomt å gå gjennom den store skuffelsen hver eneste måned. Forøvrig er magen så oppblåst at det ser ut som jeg er 7mnd på vei allerede 😉 men som alltid, det kan bety begge deler

Annonse

Her har jeg klart og holde fingrane langt fra tester. Slik testoman jeg er. 

Dårlige tegn, tempen gjekk litt til ned så har ikkje troa. Såre bryst, mens smerter og øm der nede. Reknar med spottingen begynner snart.

Blir testing i morgon. Føler meg ikkje gravid i det heile tatt.

Her har jeg klart og holde fingrane langt fra tester. Slik testoman jeg er. 

Dårlige tegn, tempen gjekk litt til ned så har ikkje troa. Såre bryst, mens smerter og øm der nede. Reknar med spottingen begynner snart.

Blir testing i morgon. Føler meg ikkje gravid i det heile tatt.

Krysser fingrene for deg, her ble det TR i dag dessverre...  Nok en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...