Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Appen min sier eggløsning mandag. Så eg veit ikkje kva eg skal tro på.

Jeg spurte GU spes når jeg kunne forvente el igjen. Da sa han at hcg må ut av kroppen før el starter. Det stemte ut fra mine G tester.

Har du tatt blodprøve hcg ?

Jepp, jeg har fortsatt hCG i blodet, men det er på vei ned. Og det slutta ikke å blø igår likevel, så dette var nok første tr. Det rimer for såvidt fortsatt helt greit. Merkelig, jordmor Siri blir.a. har svart på spm at man kan få eggløsning med hCG i blodet, og at det faktisk er lettere å bli gravid da. Men selvfølgelig, det må jo være på god vei ned.

Jepp, jeg har fortsatt hCG i blodet, men det er på vei ned. Og det slutta ikke å blø igår likevel, så dette var nok første tr. Det rimer for såvidt fortsatt helt greit. Merkelig, jordmor Siri blir.a. har svart på spm at man kan få eggløsning med hCG i blodet, og at det faktisk er lettere å bli gravid da. Men selvfølgelig, det må jo være på god vei ned.

Vi har jo 0 til 5 hcg i blodet. Tror nok om ein har 10 til 15 vil kroppen begynne og tenke el tror jeg.

Kommer til og teste i morgon og veit ikkje om jeg er 3 eller 6 dpo i dag.

Var til legen og det var jeg som styrte sjappa. Fekk blodprøve progesteron og østrogen. Fikk hcg målingen og.

Mandag den 6 er jeg i syklus dag 3 dersom alt stemmer og da skal jeg ta blodprøve. Er spent om der er gode eggreserver. Dersom det ser lovendes ut vil legen ringe gu spes om jeg kan få pergotime.

Annonse

Jeg testet - ikke uventet - negativt i dag, tre dager før IKM. Så da blir det ny runde. Sukk...

Mannen har fått henvisning til test av sædkvalitet. Spent på den. Mistenker at det er der problemet ligger.

Mannen min også. Spennende å se! Lykke til videre ❤ jeg gir meg for en stund nå

Mannen min også. Spennende å se! Lykke til videre ❤ jeg gir meg for en stund nå

Spennende ja. Men samtidig er jeg litt redd for resultatet. For det er kanskje ikke mye å gjøre med dårlig sædkvalitet? Han er sunn, slank, frisk og spiser bra. Så ingenting å hente på livsstilsendring. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, snart har vi svar.

Lykke til dere også!

Var det mensen ? 

Har jo lyst og starte prøvingen igjen med ein gong. Slik var det med meg.

Spennende ja. Men samtidig er jeg litt redd for resultatet. For det er kanskje ikke mye å gjøre med dårlig sædkvalitet? Han er sunn, slank, frisk og spiser bra. Så ingenting å hente på livsstilsendring. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, snart har vi svar.

Lykke til dere også!

IVF? Om sædkvalitet er dårlig så får dere nok hjelp til kunstig innsetting :)

Annonse

http://tinypic.com/view.php?pic=sce7g9&s=9#.WIt_lzy5SaM

Spørs om jeg er 7 dpo. Veldig svake 10 mlu test og ingen ting på 25 mlu. Kom langt etter tiden. Har ikkje tro i det heile tatt. Blir vel slik som det blir kvar mnd.

Tror jeg ville prøvd ny type tester hvis jeg var deg. Dine blir jo alltid positive? hmmm. Krysser iallefall fingrene for at de ER positive denne gangen 😊

Tror jeg ville prøvd ny type tester hvis jeg var deg. Dine blir jo alltid positive? hmmm. Krysser iallefall fingrene for at de ER positive denne gangen

Jeg har prøvd så mange tester og like dann. Den blå med hcg skrift på stoler jeg på pga den brukte jeg sist jeg vart gravid.  Den er dyr og bruker minst mulig av.

Er spent om dei blodprøvene er positive resultat. Vist ikkje forteller det mykje kvifor positiv tester pga dårlig eggkvalitet.

Leahr det er håp.

Her har jeg ikkje testa sidan fredag og har 0 troa. Kjenner etter symptomer og det er pms.

Er så spent på prøvene som skal takast på syklusdag 1til 3. Håper på gode resultat, håper håper.

Legene på medicus sier at jeg må ta dem på dag 1. Hvis det havner på helg, kan den utsettes med 1 dag. Ikke mere.

Jeg skal ta LH prøve på dag 10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...