Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med. Pp 8 tror jeg det blir. IKM 30. januar.

Skrevet

Blir ny pp her og ikm 4 feb.

Testen blir ikkje sterkere så da venter jeg på heksa.

Skrevet

Da var heksa i aktivitet.  Blir el om 14 dager her.

Skrevet

Har rekna ut at jeg er i pp 28 men opphold fra mars til mai pga MA. Fy kor tida går. Har igjen 10 mnd med prøving, la det klaffe ellers blir det ingen baby.

No er mensen stoppa, da er det neste etappe ELen. 

Skrevet

I dag ringte jeg og fikk time hos fastlegen. Vil høre  om det er muligt og få prøve pergotime. Jeg er utredet og fant ingen ting gale. Tro om jeg får Pergotime.

Skrevet

IKM 5 februar står det på appen;) Har ikkje heilt kontroll sjølv. Pp 2 på første barn.

Skrevet

I dag ringte jeg og fikk time hos fastlegen. Vil høre om det er muligt og få prøve pergotime. Jeg er utredet og fant ingen ting gale. Tro om jeg får Pergotime.

Kva er pergotime?😇

Skrevet

Tror jeg havner her. El enten søndag eller mandag.

Bruker østrogen plaster denne syklusen :)

Skrevet

Jaha og kessen går det her ?

Her er det 6 eller 7 dager til eggløsning og detta går trekt. Er det noen som lusker i bort i dpo land her.

Skrevet

El i morgen eller mandag egentlig. Men ikke positiv test enda.

Skrevet (endret)

El. mandag eller tirsdag. Negativ eggløsningstest

Endret av Sofapute
Skrevet

5 dager til eggløsning. Så blir lenge til dpo land her.

26 Jan lurer på om æ får pergotime. Er ikkje enkel fastlegen min.

Skrevet

Positiv eggløsningstest søndag ettermiddag 👏😱

Skrevet

Positiv eggløsningstest søndag ettermiddag 👏😱

Blir vel dpo land i dag da.

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan jeg ligger ann jeg 😂

Hadde el slim før helga, så tror el har vært. Dag 14 i dag. Har ikke tempet, å ikke tatt tester før helga.

Skrevet

Gikk dårlig hos jordmor på slimhinnekontroll.

Var tynne, å så ut som mensen var på vei. Det var en liten prikk i livmora som var 3 mm. Men det er ikke uvanlig før mens at det kommer små blodpolypper..

Å herregud jeg fikk sjokk, for det ser jo ut som ett svangerskap. Men den lå dårlig plassert i slimhinna.

Skrevet

Uff iriterende. Tenk tenk tenk om dei tok feil men det er jo liten tro på det.

Kanskje du må gå lenger på medisinen for at det skal virke ?

Skrevet

Appen sier el på fredag men jeg tror heller lørdag. Venter på el slim i dag eller morgon

Skrevet

Jeg er på syklusdag 15 tror jeg. Begynte å spotte 28 desember. Blødde friskt fra 02 januar. Hadde el slim 11 januar.

Hun sa det ser ut som ett fosteranlegg. Men plassering og tykkelse på slimhinner sier at det er blodkoagel.

Skrevet

Av flere grunner har det blitt lite sex denne perioden, faktisk bare 2 ganger; en på dagen på antatt eggløsning (søndag) og en gang 3 dager før. Så mine forhåpninger mot IKM er veldig lave. Men det er jo teknisk mulig da, så jeg følger med. Lykke til dere andre!

Skrevet

Da har el slim inntatt plassen og blir nok el lørdag.

Akjser i går, idag og fredag. Blir vel bra det.

Skrevet

IKM 31.1.

Ifølge appen er eggløsning i dag, men ingen mulighet for å legge inn aksjer så det ble i forgårs og i går.Har egentlig gitt opp litt så har ikke testet etter el. Bare å få tida til å gå da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...