GĂ„ til innhold

Vektoppgang 1 trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gĂ„tt opp 9 kg fĂžrste trimester.. Jeg forstĂ„r ikke engang hvordan det er mulig... Jeg spiser mye mer enn jeg pleier fordi jeg er sulten HELE tida.. 😝 Spiser 2 brĂždskiver istedetfor 1 knekkebrĂžd som jeg pleide..

Ikke sÄ usunt , bare stÞrre mengder vanlig mat.

Er vi flere????

Anonymous poster hash: 1d557...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg det var mye!! Kan jeg spĂžrre hva din start vekt var? Regner med at siden du har gĂ„tt opp sĂ„ mye sĂ„pass fort sĂ„ vil det jevne seg ut senere sĂ„ det gĂ„r sikkert veldig bra 😊 Hvilken uke er du i ?

Jeg er i uke 11 nÄ og har gÄtt opp 1 kg. Startvekt 55...

Skrevet

Omg det var mye!! Kan jeg spĂžrre hva din start vekt var? Regner med at siden du har gĂ„tt opp sĂ„ mye sĂ„pass fort sĂ„ vil det jevne seg ut senere sĂ„ det gĂ„r sikkert veldig bra 😊 Hvilken uke er du i ?

Jeg er i uke 11 nÄ og har gÄtt opp 1 kg. Startvekt 55...

Startvekt vil jeg ikke si. Men jeg kan si at jeg er lav, og at jeg verken var under eller overvektig. Dette er mitt 5 svangerskap. GĂ„tt opp mye hvert svangerskap 20-30 kg. (Å, nei, hos meg raser jeg aldri ned igjen i vekt. Brukt ca 1 Ă„r hver gang.) Men aldri pleid Ă„ legge pĂ„ meg sĂ„ mye fĂžrste trimester.. Akuratt som om forbrenninga har stoppa helt opp...

Anonymous poster hash: 1d557...21d

Skrevet

Du vil ikke si startvekta di, selv om du tydeligvis er normalvektig, og anonym ? Det var da voldsomt 😂

Anonymous poster hash: 44101...78a

Skrevet

Jeg gikk opp ca 35 kg i fĂžrste svangerskap. Er 165cm og startvekt var 55 kg.

Raste ned til 65 kg 2 mnd etter fÞdsel, men brukte ca 1 Är pÄ di siste 10 kg.

NĂ„ med nr 2 hadde jeg gĂ„tt opp 9.4 kg i uke 12. Ser ut som om dette blir som svangerskap nr 1, men d gjĂžr ikke noenting. 😂 hĂ„per kg raser fortere av med 2 barn under 3 Ă„r som skal fĂžlges opp. Jeg spiser ogsĂ„ mer mat enn fĂžr. Istedenfor Ă„ leve pĂ„ rĂžyk Ă„ kaffi lever jeg pĂ„ brĂžd og pĂ„legg, sĂ„ det er verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...