Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #51 Skrevet 3. januar 2017 Det der er veldig merkelig. Jeg har aldri likt kaker noe særlig og har stort sett alltid takket nei uten at noen viste noe misnøye med at jeg gjorde det. Aldri noen som kommenterte det med annet enn nei, det stemmer det, du er ikke så glad i kake. Så begynte jeg å slanke meg og gikk på ketolyse hvor jeg kuttet ut absolutt alt sukker, og det fikk jo folk med seg. Da ble det plutselig et problem at jeg ikke ville ha kake og det kom masse kommentarer om at det måtte jo være lov å kose meg litt, at det var uhøflig og ikke smake og folk ble rett og slett fornærmet. Selv om jeg hadde kuttet ut sukker, så var jeg jo fremdeles like lite glad i kake som før, men folk hang seg helt opp i at jeg ikke spiste sukker. Anonymous poster hash: a1e8b...93b Jeg er slank og takker alltid nei til kake på jobben. Det blir ikke kommentert, men det skules litt sammen med lett hoderysting. Anonymous poster hash: dd8da...ef2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #52 Skrevet 3. januar 2017 Det der er veldig merkelig. Jeg har aldri likt kaker noe særlig og har stort sett alltid takket nei uten at noen viste noe misnøye med at jeg gjorde det. Aldri noen som kommenterte det med annet enn nei, det stemmer det, du er ikke så glad i kake. Så begynte jeg å slanke meg og gikk på ketolyse hvor jeg kuttet ut absolutt alt sukker, og det fikk jo folk med seg. Da ble det plutselig et problem at jeg ikke ville ha kake og det kom masse kommentarer om at det måtte jo være lov å kose meg litt, at det var uhøflig og ikke smake og folk ble rett og slett fornærmet. Selv om jeg hadde kuttet ut sukker, så var jeg jo fremdeles like lite glad i kake som før, men folk hang seg helt opp i at jeg ikke spiste sukker. Anonymous poster hash: a1e8b...93b Hva er problemet til folk egentlig? Jeg spiser ikke hvetemel siden jeg blir oppblåst. En gang på jobb var det noen som handlet kake til lunsj. Jeg spiste ingenting. Sa bare "nei,takk"da jeg ble bydd. En av mine kolleger sa da "Anne, sitt må ikke dær og vær så skinnhellig". Han måtte vinkle det til noe negativt at jeg ikke spiste kake Anonymous poster hash: e430e...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå