Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åånei MissJ! Hadde trua på deg.. lykke til neste pp. Håper det klaffer snart for deg ☺ ja det er virkelig ein tolmodigheitsprøve, analyserer alt og håper veldig. Skal prøve å slappe meir av neste pp (det er enklare sagt enn gjort).

Å nei, MissJ. Jeg hadde også trua 😑 men, da veit du i hvert fall hva du har å forholde deg til. Å gå sånn og håpe er helt håpløst.

Vi ses helt sikkert i neste pp, MissJ og Minimeg123. Her er det bare rot. I natt begynte jeg å blø litt, bare 8 dager etter det jeg mener kan ha vært el. Jeg blir bare sikrere og sikrere på at det må ha vært det. Det var helt i følge appen, to uker etter ma. Som jeg også har googla meg fram til at ikke er så uvanlig. Nå har blødninga slutta, men graviditetstesten viser fortsatt to streker, sjøl om den ene er veldig svak, og det gjør det vanskelig å vite hva som skjer. Hadde det enda vært en festeblødning! Men det har kommet noen klumper, så veit ikke. Har fortsatt et ørlite håp om at det kan være rester etter ma som "benytta sjansen" til å bli med ut nå..

Endret av AkkMa

Ja, har ikke vært så aktiv her inne. Har lest alle innlegg men har ikke bidratt med noe mye selv. Så da vil jeg si at jeg krysser fingrene for at det ordner seg til neste gang for dere som har fått TR!

For min egen del så har jeg IKM fredag/lørdag. Kjente voldsom murring og ble stiv og støl rundt hoftene fra mandag av. Tok test mandag morgen, men negativ. Fikk skikkelig mensenfølelse men murringene har ikke gitt seg. Så tok en ny test på utvannet urin i kveld og det kom opp en veeeeldig tynn strek, men noe er d! Så, da øyner jeg muligheten!! 😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...