Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det så absolutt ikke noen signal på noen graviditet, ikke annet en de vanlige TR tegnene. Men ved sist graviditet så merket jeg heller ingenting før jeg satt der og gapte med en positiv test. Testet negativt på mandag, så har ikke så særlig troa. Da får man eventuelt ha det gøy med å prøve igjen neste mnd, for det er jo gøy;-)

DPO 9 👏 nermer seg IKM! Skal begynne å spotte på søndag dersom det ikkje er noko graviditet, håper spottinga held seg vekk 👍 ellers litt ømme pupper og murring lår/mage, kan bety begge deler. Får vente å sjå 😊

Jeg skal begynne og spotte i morgen, men jeg lurer på om EL var litt forsinket, så om det er tilfelle så begynner spottingen søndag!

Annonse

Her er min test tatt i dag... Den øverste fra i dag og den nederste for to dager siden.

Kan aaaaaane en antydning til strek tro??🤔

http://i65.tinypic.com/2hi9k4y.jpg

Hilsen MissJ

Anonymous poster hash: 2a871...613

Er 7 dpo i dag.

Annonse

Negativ test på morgenurin i dag, så da kommer TR på søndag. Betre lykke neste mnd, og lykke til til resten av dere❤️

Ikke gi opp håpet enda:)))

Krysser fingrene for deg🙏🏼

MissJ

Tok denne testen på utvannet kveldsurin, 12 DPO, med negativ test i dag tidlig og IKM søndag.

2q1v62w.jpg

Halleluja!!!! Så FANTASTISK👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Se der du🙏🏼🙏🏼🙏🏼❤❤

For en glede!

Gratulerer❤🙏🏼

Hilsen MissJ

Halleluja!!!! Så FANTASTISK👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Se der du🙏🏼🙏🏼🙏🏼❤❤

For en glede!

Gratulerer❤🙏🏼

Hilsen MissJ

Tusen hjertlig takk❤️❤️ var igjen så sikker på att vi ikke hadde lykkes denne gangen også.. Nei og nei😍 håper spiren klorer seg fast, har en SA i uke 13 og et friskt barn født i 2015 bak meg fra før😊

Gratulerer så mye 🎉 Den steg fort, siden den var negativ i dag tidlig.

Tusen hjertlig takk for det❤️

Ja den måtte stige veldig fort, hadde ikke forventet positiv denne kvelden vertfall. Fikk bare ett innfall att nå måtte jeg ta en til😂

Tusen hjertlig takk❤️❤️ var igjen så sikker på att vi ikke hadde lykkes denne gangen også.. Nei og nei😍 håper spiren klorer seg fast, har en SA i uke 13 og et friskt barn født i 2015 bak meg fra før😊

Vet du, jeg er verken synsk eller overtroisk, men følte at du var gravid🙏🏼👏🏻❤

Utrolig herlig!!!! Og for en klar og tydelig strek...

Synd å høre om spontanaborten, du har brukt opp kvoten din nå, så dette går riktig veien skal du se:)

Har du noen symptomer nå?❤

Klem fra MissJ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...