Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg joiner deg! Her er pp 12 igang. Har nettopp hatt første TR etter spontanabort nr2, IKM 26 Januar. Skal ikkje teste før dagen eg skal ha TR, men kjekt å henge i ei gruppe fordiom 😊

Her blir det ikke test før 13 DPO denne perioden.

PP 8/9 på meg!

Annonse

Jeg tusler meg noe slukøret tilbake hit, etter en tur innom 1.trimester-gruppe :frown: Det var hyggelig så lenge det varte, men fikk påvist (nesten) tom fostersekk på tul i romjula, da jeg skulle vært mellom 7 og 8 uker på vei. Hadde en medisinsk abort for å "få ut" alt nå i begynnelsen av uka, men er visst allerede mer eller mindre ferdig, så satser alt på at systemet kommer litt i gjenge igjen innen denne perioden er over! Håper det er greit at jeg håpefull lusker litt her inne så lenge. Er veeldig utålmodig etter å komme i gang igjen... (Og uavhengig av om dette blir den mest prøvete perioden, så hjelper det litt å følge med i en tråd, i det minste.)

Takk - og i like måte! :hjerte: Det funka på pp3 (4?), så skal egentlig ikke klage. Det var bare så kjipt at det gikk såpass lang tid at jeg kom ganske godt i gang med å telle uker og glede meg, men heldigvis fant vi tross alt ut av det veldig tidlig. Orker nesten ikke tenke på hvor kjipt det hadde vært å vente helt til ordinær ul og så få den beskjeden.

Annonse

5 DPO, så dårlig ut på ultralyd. Blir nok ny prøveperiode på meg. Skal sjekke om jeg har tette eggledere neste syklus.

Har du mange PP bak deg?

Vi hadde ubeskyttet samleie i 4 år uten å bli gravide, kanskje ikke de mest aktive, men det ble tilslutt en liten tanke bakerst i hode, hva om...

Så ble vi gravide, ikke planlagt der og da, men gud så velkomment.. Mistet i uke 13+5, ble på ny gravid 1 mnd etter SA.. Nå er vi på vår 4 PP, men nå lar jeg det ikke gå mere en 1 år før vi får hjelp.

Jeg har 6 år med ex mannen. Hvor jeg bare ble gravid via prøverør. Også har jeg snart 9 mnd med ny mann. Så har aldri blitt gravid uten prøverør. Så kan jo faktisk skje at jeg har tette eggledere.

Med exen så mistet jeg masse etter prøverør, men så dro vi til utlandet hvor dem utførte kromosomtesting av embryoene. Bare 4 av 10 var friske. Så var en grunn til at jeg mistet. Men her hadde exmanne dårlig sædkvallitet. Utseende og svømmedyktighet.

Tusler inn her jeg og.

Har ikm neste torsdag/fredag/lørdag.

Symptomer nå: såre brystvorter, litt lugging i livmorområdet, men igjen som kan være TR symptomer.

Krysser fingrene for ossxxxxxxx!

Mvh MissJ.

Anonymous poster hash: 2a871...613

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...