Gå til innhold

Hva gjør dere ikveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Tenker på dette å være våkne til midnatt.

Vi skal feire sammen med min manns søsken og barn.

Men jeg må innrømme at jeg ikke har kjangs i havet til å være våken helt til midnatt å lenger.

Tenker å prate me min mann og høre om jeg kan få gå hjem å legge meg rundt 22.00-22.30 en gang. Men føler han kanskje ikke synes dette er Ok.

Hva gjør dere andre trette gravide? For meg er det ikke et alternativ å sove på dagen :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144305425-hva-gj%C3%B8r-dere-ikveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usikker, har ikkje tenkt så mykje på det..Vi skal berre vere oss to, så styrer det jo heilt sjølv. Kjem til å legge meg om det er behov for det! Det ville eg jo sei at mannen din absolutt burde gi deg støtte i også! :S Håpar du får forståelse for det..

Vi skal feire med to vennepar og deres barn. Vi har jo en 4 åring og har pleid å reise hjem før han bikker over. Har pleid å være i 22-23 tiden. Blir sikkert slik i år og, og da avgjør jeg selv om jeg blir oppe med mannen og eldstegutten, eller om jeg kryper til sengs. Eldstemann pleier å holde ut akkurat til verste oppskytingen er over etter kl 00, og så sovner han. Håper på å få det med meg selv, men tar det som det kommer. Etter at minsten kom i sengen og knapt sov etter kl 0300 natt til i dag, tviler jeg på at jeg er særlig sprek i kveld;)

Tenker på dette å være våkne til midnatt.

Vi skal feire sammen med min manns søsken og barn.

Men jeg må innrømme at jeg ikke har kjangs i havet til å være våken helt til midnatt å lenger.

Tenker å prate me min mann og høre om jeg kan få gå hjem å legge meg rundt 22.00-22.30 en gang. Men føler han kanskje ikke synes dette er Ok.

Hva gjør dere andre trette gravide? For meg er det ikke et alternativ å sove på dagen :-/

"Høre om du kan få gå hjem" ? Hva i all verden , er han din sjef eller din mann ?

Vi skal feire hos naboene, og jeg har heller ikke sjanse til å være våken til midnatt og jeg går hjem akkurat når det passer meg - kunne ikke falle meg inn å spørre mannen om "tillatelse" til å gå hjem å legge meg..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...