Gå til innhold

Fliser eller ikke på gulvet på WC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere og hva ville dere valgt nå? Tenker vi går for maling på veggene, men gulvet? WC grenser mot en hall med laminat. Tenker det vil være finest for helheten at det er samme gulv på WC? Fliser blir vel også dyrere? Det er altså ikke snakk om et bad med dusj eller badekar, bare toalett og vask. Hva ville dere valgt og hvorfor?

Anonymous poster hash: 57d55...b59

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har et bad med fliser og et med belegg. Jeg foretrekker helt klart det med belegg. Det er ikke så hardt, vell så pent, mye enklere å få rent og sikkert mot lekkasje.

Anonymous poster hash: e3938...6e9

Skrevet

Vi har et bad med fliser og et med belegg. Jeg foretrekker helt klart det med belegg. Det er ikke så hardt, vell så pent, mye enklere å få rent og sikkert mot lekkasje.

Anonymous poster hash: e3938...6e9

Men spørsmålet var vel fliser eller laminatparkett 🙈

Et vennepar av meg har laminat på et eget WC i gangen. Jeg synes det ser rart ut, selv om det matcher resten av gulvet i gangen. Synes fliser egner seg best på wc/våtrom

Anonymous poster hash: d0ff0...1be

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

På den doen ville jeg gått for samme gulv som i gangen, ev. et gulvbelegg. Fliser kommer ikke inn i mitt hjem. Kaldt, hardt og langt fra vanntett.

Anonymous poster hash: 02d10...e4c

Skrevet

På den doen ville jeg gått for samme gulv som i gangen, ev. et gulvbelegg. Fliser kommer ikke inn i mitt hjem. Kaldt, hardt og langt fra vanntett.

Anonymous poster hash: 02d10...e4c

Fliser i seg selv er selvsagt ikke vanntett. Man må ha membran under...

Anonymous poster hash: 5b47c...f9c

Annonse

Skrevet

Av de valgene du presenterer ville jeg definitivt gått for flis.

Anonymous poster hash: 5b47c...f9c

Skrevet

Flis! Synes det ser rart ut med tregulv/laminat på do/bad. Og flis tåler vannsøl, det gjør ikke laminat, det vil svelle opp over tid.

Anonymous poster hash: 57ace...0ab
Skrevet

Flis! Synes det ser rart ut med tregulv/laminat på do/bad. Og flis tåler vannsøl, det gjør ikke laminat, det vil svelle opp over tid. Anonymous poster hash: 57ace...0ab

Den laminattypen (Sensation fra Pergo) tåler vannsøl. Ville likevel ikke lagt det på badet, men toalettrom blir ikke regnet som våtrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...