Gå til innhold

Google-konto til barn under 13 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere som har barn under 13 år med egen Android tlf løst det? Jeg ønsker ikke å legge inn min egen Google-konto, men blir ikke rett å lyve på alder. Hvordan har dere løst det? Blir jo umulig å laste ned f. Eks pokemon go uten.

Anonymous poster hash: 0f2b1...feb

Skrevet

8-åringen har Pokemon Go på min Gmail-adresse, 11-åringen på min hotmailadresse, så jeg har egentlig to pokemon Go-kontoer jeg da🙄

Anonymous poster hash: 2073a...097

Skrevet

8-åringen har Pokemon Go på min Gmail-adresse, 11-åringen på min hotmailadresse, så jeg har egentlig to pokemon Go-kontoer jeg da🙄

De kan logge seg på min telefon når de er tomme for data..

Glemte å si at de har iPhone, men det har vel ikke så mye å si? Telefonen til yngste er linket opp til min slik at jeg må godkjenne hver gang han ønsker å laste ned noe som trenger passord.

Skrevet

Men må vel ha Google - konto for å komme inn på play butikk for å laste ned pokemon og andre appen. Hvordan løse det?

Skrevet

Men må vel ha Google - konto for å komme inn på play butikk for å laste ned pokemon og andre appen. Hvordan løse det?

Skrevet

Er det noe problem?

Jeg har laget egne til alle, de er mellom 6 og 10.

Er jo bare snakk om konto for å laste ned ting fra Play-butikken.

Anonymous poster hash: 34b31...dc9

Skrevet

Er det noe problem?

Jeg har laget egne til alle, de er mellom 6 og 10.

Er jo bare snakk om konto for å laste ned ting fra Play-butikken.

Har du løyet på alder da? Så vidt jeg har forstått må man registrere alder.

Skrevet

Har du løyet på alder da? Så vidt jeg har forstått må man registrere alder. Anonymous poster hash: 0f2b1...feb

Husker ikke hva de ba om under registrering jeg, men har iallfall ikke løyet på noen alder som jeg kan huske.

Hadde uansett ikke sett på det som noen krise. Er uansett sært å måtte opprette konto for å få laste ned noen gratis spill.

Skrevet

Du må ikke lyve på alder, min 9-åring har egen konto på telefonen sin uten at jeg har løyet på noe alder.

Anonymous poster hash: 5cbbb...bba
Skrevet

Mine barn har egne kontoer, men som på mine egne, er de anonymisert og med minimalt av korrekt info.

Anonymous poster hash: 69aef...40b

Skrevet

Mine barn har egne kontoer, men som på mine egne, er de anonymisert og med minimalt av korrekt info.

Anonymous poster hash: 69aef...40b

Jeg kommer ikke videre i registreringen uten å legge til alder. Mulig det går hvis jeg oppretter konto på pc og ikke via mobil?

Skrevet

Jeg kommer ikke videre i registreringen uten å legge til alder. Mulig det går hvis jeg oppretter konto på pc og ikke via mobil?

Siterte feil melding. Skulle vært til melding over.

Skrevet

Min har Google konto og hun har Microsoft konto har ikke løyet på alder, hun er 9.5 år.

Skrevet

Mine har google-kontoer begge to. Jeg husker ikke å ha løyet på alder, men om aldersgrensen er 13 års har jeg antakelig skrevet min fødselsdato. Som jo er å lyve på alder, men jeg har ikke valgt en random dato i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...