Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Fått skyggestreker på to i dag. Eller er det skyggestreker når de kommer opp før 5 minutter? Fikk svaaakt pos A1 test i går ettermiddag. Anonymous poster hash: 1eed1...108
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 RFSU har jeg fått skygge-strek og svak positiv mange ganger uten å være gravid så den stoler jeg ikke på. Har ikke fått det med A1 sine. På ettermiddagen er ikke det ideelle tidspunktet for å teste, Prøv igjen i morgen tidlig i morgen urin. Når forventer du forresten mensen? Masse lykke til Anonymous poster hash: 03165...91d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 RFSU har jeg fått skygge-strek og svak positiv mange ganger uten å være gravid så den stoler jeg ikke på.Har ikke fått det med A1 sine.På ettermiddagen er ikke det ideelle tidspunktet for å teste,Prøv igjen i morgen tidlig i morgen urin. Når forventer du forresten mensen? Masse lykke til Anonymous poster hash: 03165...91d Sakset inn fra innlegget mitt i går etter den pos testen fra A1. Tror jeg er 12 dpo. Er veldig usikker fordi syklusen har vært helt klikk siste året. Har hatt en kjemisk graviditet i tidlig vår og mistet i uke 7 i sommer. Denne siste mnd tror jeg eggløsninga ble utsatt ca 12-14 dager, til tiden rundt forventet mens. Hadde el smerter for ca 14 dager siden men trodde det var menssmerter. Men det kom ikke mens, derimot el-slim. Hvertfall noe som lignet på det. Da hadde vi sex, bare en gang, for å ha en liten sjanse dersom el var forsinket. Siden det nå er ca 12 dager siden jeg egentlig skulle hatt mens så tenkte jeg at jeg ville teste meg. Så testa jeg veldig svakt positivt med A1 i ettermiddag. Så egentlig skulle jeg fått mensen for ca 2 uker siden men tror el var forsinket med ca 12 dager elns. Så jeg aner ikke når mensen er forventet. :S Anonymous poster hash: b39c0...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå