Gå til innhold

Flere som er nervøse ?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 11 nå og skal på privat ultralyd i slutten av januar. Var på ultralyd i uke 7 også (fordi dette er prøverør) og alt så fint ut. Men jeg er altså så nervøs for alt som kan gå galt! Tror det muligens er fordi jeg jobber i helsevesenet og vet mye om hva som faktisk kan gå galt , og dels fordi dette er prøverørsgravditet - dvs at vi har prøvd LENGE å bli gravide og ønsket er så innmarri stort! Jeg tenker daglig på alt som kan gå galt!

Igår så jeg videoen som mammatilmichelle hadde lagt ut, og de hadde da filmet at de var på vei til ordinær ultralyd og det eneste de snakket om var at de gledet seg til å finne ut Åssen kjønn det var , og jeg ble sittende å tenke at herregud så heldige de er ! De er ikke bekymret for en eneste ting! Eneste de lurer på er hvilket kjønn det er! Unnskyld uttrykket, men skulle ønske jeg var like dum og naiv. For meg spiller kjønn ingen rolle, det eneste jeg tenker på er om babyen i magen lever eller ikke, og om den er sånn nogenlunde frisk 😂

Er det flere som meg som konstant bekymrer seg ?

Anonymous poster hash: bc465...fc7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144305357-flere-som-er-nerv%C3%B8se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekymret meg hele tiden i forrige runde (også IVF). Det var først når daglige spark gjorde seg gjeldende at jeg begynte å slappe mer av. Da hadde jeg daglige bevis på at d gikk bra. ( og ul hadde ikke funnet noen avvik)

Det går nok bra, bare gjør alt du kan for at det skal trives der inne, noe jeg regner med at du allerede gjør ;)

Anonymous poster hash: 818ac...41d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...