Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #26 Skrevet 30. desember 2016 Jeg forelsket med i Ebeltoft. Koselig liten "by" Og i valget mellom Legoland eller Djurs så likte jeg Djurs best. Anonymous poster hash: 3e41e...cc9
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #28 Skrevet 31. desember 2016 Følger denne tråden, og er også interessert i tips til hytter/feriehus som har tilknytning til anlegg med basseng, lekeplasser, restauranter osv. Anonymous poster hash: 5d629...3d6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #29 Skrevet 31. desember 2016 Dayz i Ebeltoft likte jeg. Litt slitte leiligheter noen plasser men helt ok standard. Har et basseng dere får benytte fritt samt en stor fin lekeplass som er i inngjerdet. Restauranten ikke sånn kjempe imponerende. Men ca fem minutter med bil til Ebeltoft. Dayz ligger "ute i vannet" kanaler. Litt å passe på med de aller minste. De fleste husene har inngjerdet hage og en inngjerdet "solkrok" ved inngangspartiet. Anonymous poster hash: 3e41e...cc9
TøffiTrynet☠ Skrevet 31. desember 2016 #30 Skrevet 31. desember 2016 http://www.randboldalcamping.dk Kun 10 min. kjøring unna Legoland. De har hytteutleie, men du kan også sette opp telt. Det gjorde vi, og det var helt fantastisk! 👍🏻 Koselig beliggenhet i en dal. Masse turterreng rundt. Badedam med vannsklie, og stor lekeplass for ungene. Nyoppussa sanitæranlegg med bl.a familiedusjer. De har også sykkelutleie. Og sist, men ikke minst: Verdens hyggeligste kro på området, med danske spesialiteter og ofte levende musikk på kvelden. Anbefales på det varmeste! ❤
NurseBe Skrevet 1. januar 2017 #31 Skrevet 1. januar 2017 Dayz Ebeltoft var vi fornøyd med også. Bassenget var veldig populært
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #32 Skrevet 1. januar 2017 Så mange fine tips, tar gjerne i mot flere 😊 Anonymous poster hash: 722f0...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå