Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenker du på bildet til høyre? for der har den liggi i over 30 min. Det er vel over "grensa".

Tør ikke heeeelt å takke for gratulasjon. Kjøper meg en digital test i dag og tester på nytt i morra tidlig.

Will keep you posted! *spent*

Synes de til venstre og var ganske tydelige. Ser streken med en gang 👍

Fortsetter under...

Haha!

Mjaa.. får se litt lengre uti IKM og ta en ordentlig test gjerne om TR ikke dukker opp i løpet av helga. Hvis jeg klarer å vente så lenge. :sjenert: Man får jo håp selvfølgelig. er 2 dager over IKM dagen, men gir det slingringsmonn over helga.

Neh.. får vel kanskje bruke penger på en ordentlig en i morra eller overimorra :ler:

http://tinypic.com/view.php?pic=33cpt7a&s=9#.WHgYlIG5SaM

Her er min test, tatt no og jeg er 4 dager fra eggløsning. Er ikkje til og stole på.

Anonymous poster hash: d3075...7dd

Fortsatt samme status her, knall positiv el test men neg g-test. 15 dager etter inseminasjon med scanning så vi vet jeg hadde el.

kroppen min viser vel positive el tester under mensen da tydeligvis.

For selv med tester som krever 25mlu(er de jeg har brukt) skulle det jo slått ut nå hvis det var noe.

Gratulerer til de det har klaffet for :)

Fortsatt samme status her, knall positiv el test men neg g-test. 15 dager etter inseminasjon med scanning så vi vet jeg hadde el.

kroppen min viser vel positive el tester under mensen da tydeligvis.

For selv med tester som krever 25mlu(er de jeg har brukt) skulle det jo slått ut nå hvis det var noe.

Gratulerer til de det har klaffet for :)

Ville ha ringt og hørt kvifor du har EL tester som er så sterke. Dei har sikkert eit svar på det.

El testene mine blir bare sterkere å sterkere, skal dyppe de i urinen i 15 sekunder å i dag lyste test strekene så grundige sterkt allerede før denne tiden hadde gått ut, så altså før de magiske 5 min.

Men g-testene er fortsatt negative.

Vet de kan slå ut rundt mens også men nå er mens ferdig å den er bare blitt sterkere.

Forstår ikke kroppen min akuratt nå..

Annonse

El testene mine blir bare sterkere å sterkere, skal dyppe de i urinen i 15 sekunder å i dag lyste test strekene så grundige sterkt allerede før denne tiden hadde gått ut, så altså før de magiske 5 min.

Men g-testene er fortsatt negative.

Vet de kan slå ut rundt mens også men nå er mens ferdig å den er bare blitt sterkere.

Forstår ikke kroppen min akuratt nå..

Det er tegn på gravid. Ville ha kontakta legekontoret og fortell ståa.

Ja regner ikke med noen graviditet, har null tegn samtidig som jeg fikk mensen når jeg skulle, eneste forskjellen var at den var svakere enn normalt og endte fortere. Men testen er altså fortsatt klart positive for 7 dagen på rad. Hatt positive siden første mens dag, det har aldri skjedd meg før :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...