Gå til innhold

Nyttårs-antrekk da damer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh, vi skal være på fjellet bare vi, jeg tror det blir turklær på dagen når vi er ute, og sikkert koseklær og tøfler på kvelden.

Har hatt fullt kjør hele jula, nå gleder vi oss til litt alenetid på hytta :-)

Anonymous poster hash: 88c27...029

Annonse

Annonse

Litt usikker. Vi skal ha venner over på middag og skyte opp raketter. Jeg vet ikke om jeg orker å pynte meg så veldig. Har vært på festlig hver dag i hittil i jula, så det hadde vært deilig å slippe finstasen.

Anonymous poster hash: 41150...e59

Kjøpte med nytt antrekk i dag. Sølvglitterbukse og topp, med en svart jakke til og svarte pumps. Egentlig klær jeg ikke tørr å gå i da det skiller seg litt ut, men det var kult👍 Jeg trenger å bli litt tøffere i klesveien😊 Mitt første skritt i å ikke gjemme meg bort i mengden med svarte klær😊

Anonymous poster hash: 9722b...9f9

Det blir kjole og pumps, hvilken har jeg ikke bestemt enda. Har en del å velge i, blir ikke den jeg hadde julaften - finvask har blitt nedprioritert i jula. 

Har fornuftige sko til å gå til og fra fest ;) (selvsagt egen skopose til pumpsene)

Kjøpte med nytt antrekk i dag. Sølvglitterbukse og topp, med en svart jakke til og svarte pumps. Egentlig klær jeg ikke tørr å gå i da det skiller seg litt ut, men det var kult👍 Jeg trenger å bli litt tøffere i klesveien😊 Mitt første skritt i å ikke gjemme meg bort i mengden med svarte klær😊

Anonymous poster hash: 9722b...9f9

Så gøy! Høres stilig ut🌟

Anonymous poster hash: 0c6eb...d7e

Ikke bestemt meg enda, må se imårra hva jeg føler meg minst feit i etter denne jula. (javel da, så har jeg spist godteri hele høsten)

Det blir enten hvit skjorte med et kongeblått skjørt og pumps eller en sort kjole med blonder og lange ermer. Hvis jeg ser like tjukk ut i begge de og hold-in strømpebuksa ikke duger så blir det en fotsid, sort kjole og en bolero over. Så blir det et enkelt smykke eller hårbånd til hvis jeg må ha håret oppsatt, noe jeg regner med siden mitt nydelige krapyl på 1 år sannsynligvis skal henge i håret mitt halve kvelden :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...