Gå til innhold

Termin SEPTEMBER 2017

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hvilke symptomer har dere?

Anonymous poster hash: 1bc75...db9

Veldig trett, murring i livmoren, metallsmak i munnen, ømme pupper og hissig, har hatt masse symptomer. Mannen lurte å om jeg hadde fått i meg noe jeg ikke tålte, før vi testet positiv. Han mente å kjenne igjen temperamentet mitt fra forrige svangerskap☆

Kvalm, dårlig matlyst, sulten heeeele tiden. Ingen oppkast heldigvis men kjennes ut som det er nære på ganske ofte!! 😩

Kan nesten ikke åpne kjøleskapet å orker ikke engang tanken på kjøttmat...

Ømme bryster og treg mage. Mensmurringer av og til. 😊

Hei melder meg inn her, positiv test 3 dager på rad, nå kan jeg tro på det..

Termin ca. 17. September sier internettet.

Forsøkt 2 ganger med assistert, men ble gravid naturlig nå imellom forsøk, og begynte på spray, men nå blir det vist stopp 😊

Har egentlig vist at jeg var gravid, har sovnet etter jobb hver dag denne uken og drømmer hele tiden, og murring/stikning.

Igår sov jeg 1,5 t på sofaen, la meg en time etter og likevel var det helt umulig å stå opp idag..

Gratulerer flybirdie💛

Er det noen av dere andre som er kvalme? 6+4 idag.. vært kvalm en god stund, men idag når jeg lufta bikkja så fikk jeg lukten av hundeavføring rett i fleisen å måtte bøye meg over å kaste opp masse, det endte med at jeg kastet opp på stakkars voffsen😷😂

Huff stakkars.

Jeg har:

- 'tunge' pupper.

- kvalme, spesielt om morgenen. Brakk meg i dag morges, så regner morgenkvalmen tiltar nå.

- kaffe smaker g r u s o m t.

- forsterket luktesans.

- emosjonell ustabil.

- hodepine som kommer og går.

- fjernere/mindre 'tilkoblet' (merker spesielt på jobb).

- har enda ikke fått den usigelige trøttheten, som jeg husker fra de andre svangerskapene, men mener å huske den kom i uke 7/8 sist gang.

- ligger en del våken om nettene.

Er 5+5 idag...

Anonymous poster hash: 1bc75...db9

Etter fire års prøving og siste måned på pergo satt endelig spiren. Venter lille gull 19. September. Har hatt endel brunlig utflod fra allerede 2 dpo og frem til 12 dpo så håper virkelig dette går bra

.

Symptomer hittil:

-småkvalm

-en følelse i ryggen som om jeg har løftet for tungt/galt under trening. Skiller seg fra sånn jeg pleier å få før menstruasjon og var noe av det første jeg "stusset" på.

-tissetrengt

-murring i livmoren

- virket som om mannen kom bort i livmortappen under sex. Dette var også noe av det første jeg reagerte på. Aldri kjent før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...