Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg legge en fryst ribbe til tining i kjøleskapet (3 grader) til i morgen? Skal stekes i morgen. Den blir ikke sur/ødelagt pga det?

Anonymous poster hash: 67136...1d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da vil den ikke tine tidsnok. Du bør ta den ut av kjøleskapet en stund før du steker den i morgen. Egentlig burde du ha tinet den for tre dager siden, krydret den i går eller i dag og stekt den i morgen.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Da vil den ikke tine tidsnok. Du bør ta den ut av kjøleskapet en stund før du steker den i morgen. Egentlig burde du ha tinet den for tre dager siden, krydret den i går eller i dag og stekt den i morgen.

Kan jeg tine den i kjøleskapet frem til i morgen tidlig? Også tine den på benken i noen timer uten at den blir sur? Ja så det sto på nett men bestemte meg litt brått for ribbe i morgen 😆.

Hi

Skrevet

Ja det kan du

Anonymous poster hash: 82ad1...38e

Skrevet

Det er jo bare å la ribbe tine på kjøkkenbenken frem til dere skal legge dere, så i et kjølig bod til i morgen tidlig, så krydder du den og la den hvile frem til du skal steke.

Anonymous poster hash: ddd8d...968

Skrevet

Det er jo bare å la ribbe tine på kjøkkenbenken frem til dere skal legge dere, så i et kjølig bod til i morgen tidlig, så krydder du den og la den hvile frem til du skal steke.

Anonymous poster hash: ddd8d...968

Takk for svar 😊.

Hi

Skrevet

Du må ikke legge den i kjøleskapet, da tiner den ikke tidsnok. Det tar et par dager å tine i kjøleskap.

Du må tine den på benken og håpe den rekker det.

Anonymous poster hash: 22cfc...188

Skrevet

La ribba ligge på benken fra nå og til den skal stekes, ellers rekker den ikke å tine. I morgen tidlig krydrer du den, selv om den ikke er helt tint.

Anonymous poster hash: 74327...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...