Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Anonymous poster hash: 4926f...ab8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Når barnet kunne gå på vanlig do. Når barnet var bleiebarn trengte vi å ha med bleier, våtserveter +++.Når det sluttet med bleie trengte vi den første tiden å ha med doring (i pose oppi stellebagen). Når barnet sluttet med doring, sluttet vi med stellebag, like før barnet var 3 år Anonymous poster hash: b800b...3c5
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Bruker det egentlig ennå, selv om ungen er 3 år og sluttet med bleie for ett år siden. Ligger skiftetøy i tilfelle hun blir våt/skitten, plaster, plass til mat og drikke, truse ved eventuelle uhell og lommebok Anonymous poster hash: 740ff...e29
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Barnet er 2 år, og har fortsatt behov for den med tanke på bleier og ekstra skift Anonymous poster hash: 68a4b...be8
hol(L)y COW Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Aldri brukt... har tre barn.... 😂 Alltid noen bleier og våtservietter i veska.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 3 år ca.kjekt å ha med ekstra klesskift og noe å ha luene våre i. Trenger ikke slutte med det da Anonymous poster hash: 8d647...a28
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Så aldri behovet for stelleveske. Brukte en liten ryggsekk som hadde,fin plass under vogna, eller over skulderen. Anonymous poster hash: af631...69b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Bruker det egentlig ennå, selv om ungen er 3 år og sluttet med bleie for ett år siden. Ligger skiftetøy i tilfelle hun blir våt/skitten, plaster, plass til mat og drikke, truse ved eventuelle uhell og lommebok Anonymous poster hash: 740ff...e29 Samme her. Men her står stellebagen fast i bagasjerommet til bilen. Anonymous poster hash: 8cc62...e8e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Aldri brukt. 4 barn 😊 1-2 bleie, våtservetter , 1 strømpebukse, 1 langermet genser hadde jeg i lommen på vognen. Så ikke noe grunn til å drasse med meg en stelleveske. Anonymous poster hash: 93e67...2ea
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 Brukte den helt til vi solgte vogna. Ble solgt sammen, så jeg tømte den da kjøper var på vei. Tror sønnen min var 3,5 år. Hadde sluttet med bleier da, men har fortsatt med en sekk med et klesskift og våtservietter når vi skal være borte noen timer selv om han er 5 nå. Får sjelden bruk for klesskiftet, men våtserviettene er overraskende ofte veldig greie å ha. Anonymous poster hash: b1c56...29f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 Aldri brukt... har tre barn.... Alltid noen bleier og våtservietter i veska. Vært mye hjemme du da sikkert? Anonymous poster hash: 5e626...265
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 Sønnen min på 3 bruker ennå bleier så vi bruker stelleveska en gang i blant men ikke så ofte. F.eks nå når vi reiste på juleferie (6 timers kjørig) så hadde vi med stelleveska i bilen med bleier og skift. Skift fordi han blir bilsyk og spyr. Men skal vi bare på et kjøpesenter eller på besøk så har jeg med et par bleier i veska mi. Anonymous poster hash: 82b2a...ed1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 Sønnen min på 3 bruker ennå bleier så vi bruker stelleveska en gang i blant men ikke så ofte. F.eks nå når vi reiste på juleferie (6 timers kjørig) så hadde vi med stelleveska i bilen med bleier og skift. Skift fordi han blir bilsyk og spyr. Men skal vi bare på et kjøpesenter eller på besøk så har jeg med et par bleier i veska mi. Anonymous poster hash: 82b2a...ed1 Har forresten ikke med stelleveska på kjøpesenter ol lengre fordi vi bruker ikke vogna lengre og stelleveska er så stor at jeg gidder ikke bære på den unødvendig. Anonymous poster hash: 82b2a...ed1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 Har aldri brukt stelleveske, men alle tre har hatt hver sin liten sekk (blir jo nett det samme som stelleveske). Hatt bleier, våtservietter, et skift og plass til mat i den. Har alltid hengt klar på knaggen, bare å putte maten oppi når vi skal avgårde. Sekkene bruker de ennå, type ha med seg drikke et sted, ekstra tøy osv. De synes det var stas å bære egen sekk fra de kunne gå. Anonymous poster hash: 6519b...cdf
hol(L)y COW Skrevet 29. desember 2016 #15 Skrevet 29. desember 2016 Vært mye hjemme du da sikkert? Anonymous poster hash: 5e626...265 Nei mye på farten egentlig. Men har liksom aldri blitt kjøpt. Så har jeg bare tatt det i veska....
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #16 Skrevet 29. desember 2016 Anonymous poster hash: 4926f...ab8 Ca 6 mndr. Med barn nr 2 og 3 hadde jeg det aldri. Anonymous poster hash: 5c924...eac
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. desember 2016 #17 Skrevet 29. desember 2016 Har ei på 2,5 år som har slutta ned bleie, men bruker stelleveske en del fremdeles. Alltid noe som skal tas med som et skift, now å tørke neser og klissete fingre med, drikkeflaske etc.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #18 Skrevet 29. desember 2016 1,5 år. Da var hun så og si tørr (kunne ha tisseuhell), m hadde gjerne med en ekstra bleie i lommen, bare i tilfelle. Rett før hun var to år, så trengte jeg heller ikke ekstrableien. Anonymous poster hash: 571de...f24
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #19 Skrevet 29. desember 2016 Aldri hatt det til mine jeg. Så ikke behovet, alt jeg trengte fikk plass i den vanlige veska mi. Anonymous poster hash: c80da...bc9
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #20 Skrevet 29. desember 2016 Til hun var ca 6-8 mnd ett sted. Nå har jeg kun en liten pose i min egen veske med bleie, våtservietter og en ekstra body. Anonymous poster hash: f773c...6f1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #21 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har liten veske selv, så bruker stellevesken fortsatt. Har masse oppi den, så burde egentlig hatt en større stelleveske! - Bleier - Våtservietter - Små plastposer til brukte bleier og våtservietter - Ett klesskift (to hvis vi skal være lenge hjemmefra) - Papirservietter - Smokk, smokkesnor, ekstra smokk - Liten leke - Vann - Mat - Tøfler - Stellematte - Lite håndkle til stellematten - Engangsmatte til stellematten - Klut (har baby som tisser med en gang bleien kommer av) - Avhengig av vær: solbriller, solhatt, solkrem, lue, votter, ullsokker Og sikkert masse mer jeg ikke kommer på nå! Bruker alt jevnlig, så får ikke tatt ut noe heller. Fatter ikke hvordan man kan dra hjemmefra med en bleie og et par våtservietter, men kjempefint at det funker for andre. Babyen vår har både bæsjet og kastet opp (i bilen) slik at jeg har brukt ALT i stellevesken. Hadde vært utrolig kjipt hvis jeg hadde stått der med en bleie og en pakke våtservietter. Anonymous poster hash: 5efbb...079
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #22 Skrevet 30. desember 2016 Tidligere hadde jeg også: - Ammeskjold - Gulpekluter x 3 - Ammeinnlegg i bomull - Ammeinnlegg i ull (om vinteren) Anonymous poster hash: 5efbb...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå