Gå til innhold

Anbefal meg en seng! Til max 10.000,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ny 150 seng, og nå er det jo litt salg! Men noen som har noen anbefalninger?

Anonymous poster hash: a7fcc...a50

Skrevet

Svane, den rimeligste.

Anonymous poster hash: 98fc2...44a
Skrevet

Jeg har denne og er veldig fornøyd.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50249871/#/70249870

Men det kommer jo an på hvilken madrass man velger

Anonymous poster hash: 6cb8e...c68

Takk for svar, men vi har ikke ikea :-(

Tenker i hovedsak på: skeidar, bohus, fagmøbler og møbelringen :)

Anonymous poster hash: a7fcc...a50

Skrevet

Tipper du jobber hos fagmøbler😂😂😂 men er senga god?

Guilty! 🙈 Men ja, det er en god seng, den har sonepocket og 7 cm god og myk overmadrass, mye seng for pengene! Men jeg regner jo med at HI i tråden velger å prøve senger før hun eventuelt kjøper, siden liggekomfort er individuelt 😅

Skrevet

Guilty! 🙈 Men ja, det er en god seng, den har sonepocket og 7 cm god og myk overmadrass, mye seng for pengene! Men jeg regner jo med at HI i tråden velger å prøve senger før hun eventuelt kjøper, siden liggekomfort er individuelt 😅

Jeg er og på jakt. Fikk ny, fin ryggprolaps til jul og må gjøre noe med den nedsunkne senga vår 😂😂😂 siden ryggen er ikke fungerende drømmer jeg om å gå inn i en butikk, peke og betale 😉

Skrevet

Uff, har full medlidenhet! Da er det veldig viktig å ha god nok støtte til ryggen ja, så pass på at du kjøper deg en seng med fast madrass 🙂 Denne er et godt alternativ altså. God bedring! 😊

Skrevet

Uff, har full medlidenhet! Da er det veldig viktig å ha god nok støtte til ryggen ja, så pass på at du kjøper deg en seng med fast madrass 🙂 Denne er et godt alternativ altså. God bedring! 😊

Skal svinge innom fagmøbler i morgen jeg 😉

Skrevet

Anbefaler deg uansett hvilken seng du velger å kjøpe 180 cm bredde. Digg med god plass!

Anonymous poster hash: 826b9...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...