Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Vi er rimelig sløve med og pante flasker etterhvert som de er tomme. Nå har vi sikkert 6-7 søppelsekker stående inne på en bod. Hva hadde dere tenkt hvis vi hadde kommet med alle samtidig på butikken? Eller burde vi dele opp og gå i forskjellige butikker?? Samboer tror nemlig folk kan tro vi må pante for og få penger til mat og sånn,at vi samler opp. Men det er ikke tilfelle her altså Anonymous poster hash: 6bbe0...4f0
Superdolly Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Jeg hadde trodd at dere var som oss: Trege til å pante . Hvis jeg i det hele tatt hadde lagt merke til dere, da.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Jeg tror jeg ville tatt med en og en sekk. Ikke fordi det ser rart ut å pante mange sekker, men heller fordi dersom man panter så mye på en gang vil panteautomaten gå full flere ganger mens dere holder på og i de butikkene jeg har vært i tar det utrolig lang tid før det kommer noen når det skjer og det er kjedelig å stå og vente Anonymous poster hash: 2f258...e97
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Hadde trodd dere drikker veldig mye brus Anonymous poster hash: f85f9...550
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Jeg hadde heller gitt dem til en lokal idrettsforening. Det er vanlig her at de kommer og spør etter panteflasker. Anonymous poster hash: 705d6...57f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Har aldri stått og voktet på folk som panter flasker, jeg, da. Panteordningen er jo et flott miljøtiltak. Anonymous poster hash: 37198...9fe
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 dra på den nyeste butikken i området, de har ofte nye og raske panteautomater som tar masse før det blir fullt! Var selv og pantet en hel handlevogn med poser her for litt siden, hadde tømt boden. gikk så fint at Anonymous poster hash: 0e60b...cef
Mamma_til_2 Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 Jeg hadde tenkt "oy de har ryddet, ååå det skulle jeg og gjort."
Snøfnugget Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 Heheh, kjenner meg igjen. Når jeg var gravid i sommer og vi ryddet i boden sto vi igjen med mange søppelsekker med flasker. Tenkte for meg selv at de nok trodde jeg som høygravid samlet flasker for å få råd til mat og utstyr 😂 Men jeg gjorde det likevel, på den butikken jeg handler i hver uke. Så de "kjenner meg" jo, og vet jo jeg legger igjen mye penger der (er jo også der brusen er kjøpt). Tror nok ikke de bryr seg 🙈 Men ja, irriterende når panteautomate må tømmes flere ganger underveis.
Førstemann Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 Har hørt at de som samler inn til skoleturer osv leverer de et sted man kan veie panten istf å pante en og en flaske. Tror jeg hadde forsøkt meg på noe sånt om jeg hadde flere sekker. Er jo kjedelig å stå der i evigheter...
aanonym Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 Ville trodd du hadde vært på dugnad, flaskeinnsamling,
Gjest Darwinia:-) Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 Jeg hadde tenkt at dere kom fra en forening/idrettslag som hadde hatt innsamling. Har to tips: -dra til en stor butikk med litt større kapasitet -hold utkikk etter andre pantere. Er rimelig kjedelig å vente en evighet for å få pantet sine 6 flasker. Slipp "småpantere" frem.😊
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 Jeg hjalp til å rydde ut av et hus en gang. Der hadde de samlet opp flasker i et helt rom. Jeg pantet for over 2000,- for 20 når siden. Det var så mye flasker at jeg måtte kjøre mange turer, med varebil. Det jeg gjorde var å gi beskjed til en av de ansatte i butikken. Da slapp jeg å ta en og en flaske gjennom automaten. Vi bare talte på bakrommet. Det var raskere for meg og mindre irriterende for andre kunder. Anonymous poster hash: 4b02e...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå