Sisera Skrevet 28. desember 2016 #26 Skrevet 28. desember 2016 Ja, det har du rett i, men det handler om respekt for andre også. Mennesker som ikke orker å bruke et minutt på en venn, som konsekvent ikke svarer på meldinger, mangler folkeskikk. Da får heller vedkommende være ærlig og si det som det er, jeg har ikke tid eller vilje til dette vennskapet. Har et par sånne venninner selv som ikke orker å svare på dagesvis, alltid. Det er sånn de er, ikke bare mot meg, så tar det ikke personlig. Jeg orker dessverre ikke ha så mye mer med de å gjøre, det blir et irritasjonsmoment. Leser man svar til innlegget her, så er det mange som er sånn. Rart at de samme gjerne har tid til å bruke flere timer på sosiale medier hver eneste dag, men å bruke 3 sekunder å svare en venn, nei det orker de ikke. Som sagt, handler om respekt. Ofte er det jo sånn at man legger ulikt i et vennskap. Dersom en person bruker 3 timer på sosiale medier hver dag, men ikke svarer meg på en melding, ja så legger ikke denne personen noe i vennskapet. Da får man heller bruke tid på andre venner. Venner kommer og går gjennom livet. Slik er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå