Gå til innhold

Hva funker for de mer pcos?

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har noen råd? Har prøvd femar, pergo, fotsoneterapi, vekt nedgang, urtemedisin og mistet 2 ganger. Er nå på 3 året med prøving... ser dessverre ikke lys i tunnelen lengre. Skulle egentlig blitt oppmeldt på prøverør men ble gravid og mistet igjen like etterpå så da var vi ikke lengre kvalifiserte. Måtte vist gå et år til!! :(

Jeg prøver alt i desperate tider.

Anonymous poster hash: 805d8...5d5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144304886-hva-funker-for-de-mer-pcos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gikk ned i vekt og fikk da pergotime dobbel dose og dobbel dose ovitrelle. Klaffa på 2 forsøk. Ved nestemann brukte vi bare el tester og det klaffa. Hadde også metformin for å få stabile sykluser og hjalp på vektnedgang.

Min gynokolog mener at methformin er noe man får kun hvis man er insulin resistens? Nå har vi prøvd så lenge, tipper det er snart gått 3 år og vi begynner å bli lei. Hvor lenge skal man forvente å gå slik og vente?

Min gynokolog mener at methformin er noe man får kun hvis man er insulin resistens? Nå har vi prøvd så lenge, tipper det er snart gått 3 år og vi begynner å bli lei. Hvor lenge skal man forvente å gå slik og vente?

Få henvisning til prøverør? Er mannen sine svømmere sjekket?

Jeg gikk på metformin i 1 år.

Få henvisning til prøverør? Er mannen sine svømmere sjekket?

Jeg gikk på metformin i 1 år.

Mannen er sjekket og har gode svømmere. Vi skulle egentlig bli meldt opp men ble gravid like før, derfor sa gynokologen at vi måtte vente et år til før vi kunne være kvalifiserte til å meldes opp igjen?

Annonse

Mannen er sjekket og har gode svømmere. Vi skulle egentlig bli meldt opp men ble gravid like før, derfor sa gynokologen at vi måtte vente et år til før vi kunne være kvalifiserte til å meldes opp igjen?

Nai, det er bare tull. Gå til en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...