Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Jeg er snart 40 år. Jeg har av og til lyst til å kle meg litt mer feminint til hverdags enn jeans og genser. Jeg begynner å like kjoler, men er dårlig på mote. Nå på vinteren, må man ha høye støvletter til? Eller hva annet har man på beina til kjole? Evt noen tips til støvletter til litt tykke legger? Anonymous poster hash: c5772...7cf
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Avhengig av kjolen, feks ankelstøvletter eller lave penere sko. Bruker gjerne tykk svart strømpebukse. Lang tykk jakke/parkas, og eventuelt overtrekksbukse. Anonymous poster hash: f6aa7...995
frk Nilsen Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Høye støvletter - med/uten hæl. Ankelboots, Chelseaboots, converse, sneakers etc kommer an på anledning, vær osv
Jussi Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Jeg bruker ankelboots til hverdagskjole på jobb vår, høst og vinter. Fungerer veldig bra! Har brune og svarte. https://m.zalando.no/damesko-ankelboots/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå