Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #126 Skrevet 28. desember 2016 Ha slags mobbing? Eksempel? Hun kaller den jo tilogmed mobbing om leserne minner henne om reklamememarking! I bloggen har det vært grove kommentarer, men det beviser jo ikke noe siden hun kan ha skrevet det selv. Det verste er det hun selv har skrevet i kommentarfeltet. Ikke bare on eksen men også den nye dama. Fy som hun burde skamme seg! Voksen trebarnsmor!Anonymous poster hash: 461d7...ae8 Halvgammal kjerring og ubrukelig er noe av det hun blir kalt. Bare i denne tråden. Det er latterliggjøring av kjæresten, til og med navnet hans. Skrivefeilene hennes harseleres det ustanselig med. Jeg forsvarer ikke mobbing eller onde uttalelser, men jeg kan forstå frustrasjonen og avmakten som, jeg regner med, ligger bak de fleste av de innleggene... Folk har prøvd å snakke fornuft på en voksen måte, de har prøvd å si ifra på både en fin måte og en hard måte. Når ingenting bedres så blir folk utålmodige og frustrerte, noe som kan gi utttrykk i innleggene. Anonymous poster hash: f1b10...1d4 Når ble DIB moralens vokter? Skal DIB medlemmer bestemme hva som er greit og ikke i en blogg? La vær å les den om den er så ille. Mobbekortet kan faktisk ikke dras lenger! Hun er jo verre enn noen!! Anonymous poster hash: c8124...48c Så om noen er slem, så skal vi være slem tilbake? Anonymous poster hash: 7bec6...66f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #127 Skrevet 28. desember 2016 Det er greit at folk sier fra om det de reagerer på. Hun lever faktisk av den, all den tid hun har en offentlig blogg. Da blir rettskriving faktisk relevant kritikk. Det er ikke mobbing å påpeke at hun har dårlig språk i bloggen. Hun mobber småbarn, men andre er like ille om de synes hun skriver dårlig? Kom igjen, nå griper du etter halmstrå her, men lykke til med å forsvare henne! 😉 Anonymous poster hash: 461d7...ae8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #128 Skrevet 28. desember 2016 Ha slags mobbing? Eksempel? Hun kaller den jo tilogmed mobbing om leserne minner henne om reklamememarking! I bloggen har det vært grove kommentarer, men det beviser jo ikke noe siden hun kan ha skrevet det selv. Det verste er det hun selv har skrevet i kommentarfeltet. Ikke bare on eksen men også den nye dama. Fy som hun burde skamme seg! Voksen trebarnsmor! Anonymous poster hash: 461d7...ae8 Hva har hun sagt om den nye dama? Anonymous poster hash: 19eb8...096
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #129 Skrevet 28. desember 2016 Halvgammal kjerring og ubrukelig er noe av det hun blir kalt. Bare i denne tråden. Det er latterliggjøring av kjæresten, til og med navnet hans. Skrivefeilene hennes harseleres det ustanselig med. Når ble DIB moralens vokter? Skal DIB medlemmer bestemme hva som er greit og ikke i en blogg? La vær å les den om den er så ille. Så om noen er slem, så skal vi være slem tilbake? Anonymous poster hash: 7bec6...66f Jeg leser ikke bloggen og jeg har ikke uttalt meg om selve bloggen, men DIB er et diskusjonsforum og alle har rett til å skrive sin mening, innen rimelighetens grenser. DIB er kanskje ikke moralens vokter, ingen som har påstått det, men du liker tydeligvis å tro at du er det selv? Hvorfor sitter du på fasiten og hvorfor skal vi følge dine meninger? Hva med å godta at folk har meninger om offentlige personer og at de kanskje mener noe annet enn deg? Hadde ikke vært mye til diskusjonsforum hvis vi bare hadde fått lov til å være enige med deg? Anonymous poster hash: f1b10...1d4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #130 Skrevet 28. desember 2016 Hvor er disse bevisene på at hun har mobbet et barn? Var dere der da hun gjorde det? Dere er nedrige folk altså. Ikke mye omløp i hodene deres nei. Anonymous poster hash: 735f5...4ca
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #131 Skrevet 28. desember 2016 Har det på snap, og tusenvis andre bar sett den. Anonymous poster hash: 461d7...ae8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #132 Skrevet 28. desember 2016 Det er greit at folk sier fra om det de reagerer på. Hun lever faktisk av den, all den tid hun har en offentlig blogg. Da blir rettskriving faktisk relevant kritikk. Det er ikke mobbing å påpeke at hun har dårlig språk i bloggen. Hun mobber småbarn, men andre er like ille om de synes hun skriver dårlig? Kom igjen, nå griper du etter halmstrå her, men lykke til med å forsvare henne! Anonymous poster hash: 461d7...ae8 Å påpeke det er en ting å harselere med det er noe helt annet! Jeg har ikke sammenlignet det ene med det andre eller forsvart henne, jeg har kun uttalt at det mange her bedriver er mobbing. Anonymous poster hash: 7bec6...66f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #133 Skrevet 28. desember 2016 Nei, det er ikke mobbing. Denne diskusjonen kan du ikke vinne, så bare dropp det. Jeg håper hun får hjelp, og aller mest at barna får det. Anonymous poster hash: 461d7...ae8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #134 Skrevet 28. desember 2016 Jeg leser ikke bloggen og jeg har ikke uttalt meg om selve bloggen, men DIB er et diskusjonsforum og alle har rett til å skrive sin mening, innen rimelighetens grenser. DIB er kanskje ikke moralens vokter, ingen som har påstått det, men du liker tydeligvis å tro at du er det selv? Hvorfor sitter du på fasiten og hvorfor skal vi følge dine meninger? Hva med å godta at folk har meninger om offentlige personer og at de kanskje mener noe annet enn deg? Hadde ikke vært mye til diskusjonsforum hvis vi bare hadde fått lov til å være enige med deg?Anonymous poster hash: f1b10...1d4 Helt enig, alle har rett til å skrive sin mening. Det kan gjøres uten å mobbe! Jeg sitter ikke på noen fasit eller mener andre skal følge mine meninger. Jeg godtar at andre har andre meninger enn meg. Diskutere er det vi gjør. Jeg fikk noen spørsmål som jeg svarte på og kommenterte et par andre innlegg i samme slengen. Anonymous poster hash: 7bec6...66f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #135 Skrevet 28. desember 2016 Hvor er disse bevisene på at hun har mobbet et barn? Var dere der da hun gjorde det? Dere er nedrige folk altså. Ikke mye omløp i hodene deres nei. Anonymous poster hash: 735f5...4ca Jeg kan ikke bevise det, men så det på snap. En drøss med filmer der hun og venninna sitter i sofaen og slarver om alt mulig. Fniser og giggler. Snakker om størrelsen på penisen til eksen, går videre for å le av barnet til kjæresten til eksen og at de må ha spesialsykkel til henne og sånn varer og rekker det. Hele stuntet var mer enn usmakelig. Jeg sluttet å følge henne samme kveld. Jeg driter i hva hun snakker med venninne sine om. Men snappet hennes er ikke privat. Hun bruker den som et verktøy ifb med bloggen. Hun er så ansvarsløs og umoden at det folk skriver om henne er småtterier i forhold. Anonymous poster hash: 48771...1b0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #136 Skrevet 28. desember 2016 Alle sier hun burde meldes, men ingen foretar seg noe.. Anonymous poster hash: c8124...48c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #137 Skrevet 28. desember 2016 Jeg kan ikke bevise det, men så det på snap. En drøss med filmer der hun og venninna sitter i sofaen og slarver om alt mulig. Fniser og giggler. Snakker om størrelsen på penisen til eksen, går videre for å le av barnet til kjæresten til eksen og at de må ha spesialsykkel til henne og sånn varer og rekker det. Hele stuntet var mer enn usmakelig. Jeg sluttet å følge henne samme kveld. Jeg driter i hva hun snakker med venninne sine om. Men snappet hennes er ikke privat. Hun bruker den som et verktøy ifb med bloggen. Hun er så ansvarsløs og umoden at det folk skriver om henne er småtterier i forhold. Anonymous poster hash: 48771...1b0 Tull! Jeg har henne på snap og aldri sett det du forteller. Et tips til dere: la hun være i fred og fei for egen dør. Anonymous poster hash: 4c424...0ea
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #138 Skrevet 28. desember 2016 Tull! Jeg har henne på snap og aldri sett det du forteller. Et tips til dere: la hun være i fred og fei for egen dør. Anonymous poster hash: 4c424...0ea Jeg har henne på snap og det var nettopp dette som skjedde og som folk reagerer på!! Anonymous poster hash: c0998...7f8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #139 Skrevet 28. desember 2016 Er tusenvis av folk som fikk med seg den snappen der hun viste sitt sanne jeg. Denne gangen klarer hun ikke lure folk igjen, for katta er ute av sekken! Anonymous poster hash: c8124...48c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #140 Skrevet 29. desember 2016 Jeg har henne på snap og det var nettopp dette som skjedde og som folk reagerer på!! Anonymous poster hash: c0998...7f8 Nope, det du beskriver har jeg IKKE sett på snap, og jeg har hatt henne lenge på snap. Helt rystende at dere skal bry dere så mye om henne og det dere spytter ut, helt utrolig. Det er IKKE rart at det er krig i verden. Anonymous poster hash: 4c424...0ea
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #141 Skrevet 29. desember 2016 Nope, det du beskriver har jeg IKKE sett på snap, og jeg har hatt henne lenge på snap. Helt rystende at dere skal bry dere så mye om henne og det dere spytter ut, helt utrolig. Det er IKKE rart at det er krig i verden. Anonymous poster hash: 4c424...0ea Oh really?Du hevder jeg lyver? At jeg finner det på? Vet du, jeg har overhodet ingen egeninteresse av å sverte C. Jeg bor i ei lita bygd i Telemark, har ingenting å vinne på å lyve om henne. Har ikke noen form for personlig gevinst av det overhodet. Jeg hang meg ikke så mye opp i det den aktuelle kvelden heller, annet enn at jeg synes det var ekkelt gjort og veldig spesielt mtp at hun er så offentlig som hun er og ønsker å være. Dette skjedde i høst en gang. Det var ganske mørkt i rommet de satt i. Antar det var stua til C. De lå henslengt på sofaen og drev med venninneslarv. I hvert fall, denne situasjonen satt i sammenheng med blogginnlegg og instagraminnlegg Haar fått meg til å reagere og miste respekt for hele dama. Jeg er åpenbart ikke den eneste som lever. Vp er ei businessdame. Hun har knekt kodenå hva klikk og reaksjoner angår. Alt er sensasjonspreget. Synd mye er så lite gjennomtenkt, de hun holder på med rammer så mange. Anonymous poster hash: 48771...1b0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #142 Skrevet 29. desember 2016 Det finnes jo dem som hevder de har lagret denne snappen. Går det an å offentliggjøre en lagret snap? Anonymous poster hash: 19eb8...096
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #143 Skrevet 29. desember 2016 Nope, det du beskriver har jeg IKKE sett på snap, og jeg har hatt henne lenge på snap. Helt rystende at dere skal bry dere så mye om henne og det dere spytter ut, helt utrolig. Det er IKKE rart at det er krig i verden. Anonymous poster hash: 4c424...0ea Du lever i en fantasiverden. Hun gjorde narr av både penis til eksen og et handikappet barn. Både hun og forsåvidt du som forsvarer det burde skjems. Anonymous poster hash: c0998...7f8
Jallavalla Skrevet 29. desember 2016 #144 Skrevet 29. desember 2016 Jeg så også disse snappene. De lå i soffan og så på Sex in the city, og hun sa til venninden at "kan ikke du skaffe meg en sånn mann da", også ble det mye latter og "mister- Big" -snakk. Derav også indirekte (men fullt forstålig) snakk om at hun ville ha en mann med stor penis. Samt denne sykkel-mobbingen. De pratet lavt, men hørte man etter så var det ingen tvil om hva som ble sagt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #145 Skrevet 29. desember 2016 Huff trist er det iallefall ;/ har ikke sett snappene , men jeg får meg ikke til å tro at så mange ulike personer har funnet på samme historie. Så det virker troverdig at det har skjedd:/ Anonymous poster hash: 9f6be...69a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #146 Skrevet 29. desember 2016 Hvis det er tilfelle at en voksen dame som i tillegg er mor,virkelig har snappet morsomheter på bekostning av et sykt barn,er det et meget sterkt kort for motparten i en eventuell rettsak. Anonymous poster hash: 4f48f...19b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #147 Skrevet 29. desember 2016 For noen dager siden skrev jeg en mail til henne. En tryglende mail om hva som foregår og årsaken til det. Jeg skrev at hun må bli mer bevisst på hva hun deler og med hvem. Stiller seg spørsmålet flere ganger. Og spørre seg selv om hvem dette gagner. Det siste halve året har bloggen/snapchat/instagram vært en eneste stor arena for henne for å sverte han som faktisk er biologisk far til Lila. Hun bruker uendelige ressurser på å poengtere og definere dette barnets oppvekstvilkår fremfor å fokusere på det som faktisk er viktig. Det hun skriver blir så kontroversielt og skaper blest. Hadde hun latt være hadde hun sluppet unna mye av dritten. Samme når hun fikk Kim med på laget for å underbygge samme kampanje. Det hele virker mot sin vilje. Mailen var lang, men konkret. Med screnshots, eksemplifisering samt henvisninger. Jeg gjorde et tappert forsøk på å prøve å sette ting litt i perspektiv for henne. Det har ikke vært noen sensasjonelle innlegg siden da. Det er lov å håpe... Anonymous poster hash: 48771...1b0
vipser Skrevet 29. desember 2016 #148 Skrevet 29. desember 2016 Jeg er også blant dem som så snappene. Vi diskuterte dem her på Kvinneguiden, selvsagt er alt om tredjepersoner og barn moderert bort. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1058347-interi%C3%B8rbloggen-villapaprika/?do=findComment&comment=18744420 Selv om man har en person på snap, ER det mulig å gå glipp av 20 jævlig irriterende snapper som legges ut sent på kvelden, fordi man bare klikker videre når alle snaps ser identiske ut. Men siden disse ble omtalt på Kvinneguiden, gikk jeg tilbake i hennes mystory og klikka meg gjennom alle kaklende snappene på nytt, og ja, det var peniser og hjelm og sykkel. Og det at jeg gidder å følge henne på snap, er ikke en unnskyldning for at C burde publisere slikt (et normalt argument for hvorfor bloggere gjør som de gjør).
Jallavalla Skrevet 29. desember 2016 #149 Skrevet 29. desember 2016 Også dette voldsomme behovet for å forsikre omverdenen om hvor lykkelige de er. Flere ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #150 Skrevet 29. desember 2016 Herregud for et patetisk behov for å fortelle hele verden hvor "lykkelige" de er. Anonymous poster hash: c0998...7f8
Anbefalte innlegg