Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #101 Skrevet 27. desember 2016 Helt enig! Men det er faktisk sykere at ikke noen gjør noe for disse barnas rettigheter! Tenk å få babybilder av deg selv med hatske tekster om din far offentliggjort daglig Fullstendig galskap!!! Anonymous poster hash: df40a...55b Det er jeg enig i, om det stemmer det folk sier om dem i denne tråden. Men du ser jo selv - "alle" vil melde til barnevernet, men ingen vil gjøre det selv. Vil du? Jeg vet ikke hvem noen av disse personene er og har aldri vært innom hennes blogg, så jeg er ikke den rette til å gjøre det. Men alle dere som tydeligvis følger denne bloggen og mener at barnas rettigheter ikke respekteres og at det er omsorgssvikt - DERE må melde fra til bv! Det er én i tråden som har sagt hun vil melde dem til bv - men jo flere som gjør det, jo større er sjansen for at det blir sak og at barna får hjelp. Anonymous poster hash: 323f5...684
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #102 Skrevet 27. desember 2016 Det har vært stille fra paprika-kanten i dag! Anonymous poster hash: 19eb8...096
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #103 Skrevet 27. desember 2016 Jeg så den snappen og ja, Camilla sa at hun burde vel få seg sånn sykkel med kurv foran hun og, og så lo hun og venninna. Jeg har fremdeles en kopi av snappen, for jeg syntes det er noe av det verste jeg har sett. Snakk om ren ondskap! Barnet er ikke fylt tre engang! Anonymous poster hash: 461d7...ae8
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #104 Skrevet 27. desember 2016 Det har vært stille fra paprika-kanten i dag! Anonymous poster hash: 19eb8...096 Man kan jo håpe at noe av den berettigede kritikken siver inn... Det betyr ikke at folk vil dem noe vondt, men de fortjener kritikk for det de bedriver! Håper de tar litt av det til seg og gjør noen forandringer. Ikke bare avfeier alt som netthets og mobbing. Anonymous poster hash: df40a...55b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #105 Skrevet 27. desember 2016 Man kan jo håpe at noe av den berettigede kritikken siver inn... Det betyr ikke at folk vil dem noe vondt, men de fortjener kritikk for det de bedriver! Håper de tar litt av det til seg og gjør noen forandringer. Ikke bare avfeier alt som netthets og mobbing.Anonymous poster hash: df40a...55b Tilogmed juristen på god morgen Norge sa til henne at dette er ulovlig, så hun vet jo det! Og da var det ikke noe om hennes rolle som grov nettmobber eller uthenging av andre enn familiemedlemmer på toppen av alt. Hun slutter jo ikke, men blir bare verre og verre! Noen må stoppe dem!! Anonymous poster hash: 461d7...ae8
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #106 Skrevet 27. desember 2016 Tilogmed juristen på god morgen Norge sa til henne at dette er ulovlig, så hun vet jo det! Og da var det ikke noe om hennes rolle som grov nettmobber eller uthenging av andre enn familiemedlemmer på toppen av alt. Hun slutter jo ikke, men blir bare verre og verre! Noen må stoppe dem!! Anonymous poster hash: 461d7...ae8 Hun juristen er dyktig synes jeg Anonymous poster hash: 9f6be...69a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #107 Skrevet 28. desember 2016 Fy søren for noen usmakelige gribber dere er! Dere plukker mennesket fra hverandre og mesker dere i alt som kan få henne til å kunne fremstå som et dårlig menneske. Jeg håper dere sover godt om natten. Anonymous poster hash: 7bec6...66f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #108 Skrevet 28. desember 2016 Datteren eller moren fikk en spesialsykkel pga. barnets helsetilstand. Dette satt Camilla og gjorde narr av på snapchat. Tulla med at hun skulle få seg sykkel med kurv of holdt på å le seg ihjel sammen med ei venninne. Lavmål er bare forbokstaven. Og jo, slike ting sier noe om hennes evne som mor. Om hun som mor kan sitte å mobbe ei syk, uskyldig lita jente, hvilke holdninger viser hun overfor barna sine? En god mor oppfører seg ikke slik. Etter de siste dagers hendelser, der hun oppfordrer folk til å følge Kim på Instagram, ettersom hun selv har fått forbud mot å vise bilder av Kims datter i sosiale medier, synes jeg det samlet sett er god nok grunn til bekymringsmelding til barnevernet. Ingen med vettet i behold oppfører seg slik. Anonymous poster hash: 54a60...574 Bare et spm her.. Hvordan har hun fått dette forbudet mot å legge ut bilder av det barnet? Av hvem? Hvordan får man gjort det?(er i lignende situasjon selv, hvor jeg vil ha et forbud, derfor jeg lurer) Anonymous poster hash: b11fa...14b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #109 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har inntrykk av at moren, evt. med hjelp av advokat ga beskjed om forbudet. Anonymous poster hash: 461d7...ae8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #110 Skrevet 28. desember 2016 Er det ingen av dere som skriver noe til henne på noe av galskapen hun legger ut? Anonymous poster hash: b11fa...14b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #111 Skrevet 28. desember 2016 Bare et spm her.. Hvordan har hun fått dette forbudet mot å legge ut bilder av det barnet? Av hvem? Hvordan får man gjort det?(er i lignende situasjon selv, hvor jeg vil ha et forbud, derfor jeg lurer)Anonymous poster hash: b11fa...14b Kjenner ikke til den omtalte villaPaprika, men vet at om man har fullt foreldreansvar for et barn, så kan man nekte andre å slenge ut bilder av ens barn.. Anonymous poster hash: 78efc...5d6
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #112 Skrevet 28. desember 2016 Fy søren for noen usmakelige gribber dere er! Dere plukker mennesket fra hverandre og mesker dere i alt som kan få henne til å kunne fremstå som et dårlig menneske. Jeg håper dere sover godt om natten. Anonymous poster hash: 7bec6...66f Det aller meste av kritikken her er berettiget. Enig i at enkelte går over streken og blir usaklige. Og det er selvfølgelig ikke greit. Men de er det ikke så mange av. De aller fleste vil ha slutt på den hensynsløse eksponeringen av uskyldige barn, med de nedrige hevntekstene. Det at man håper bloggeren tar til vettet er ikke det samme som å håpe det skal gå til helvete med henne. Anonymous poster hash: df40a...55b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #113 Skrevet 28. desember 2016 Var inne på bloggen nå (leser den ikke) men så ikke noe urovekkende der? Jeg leste ikke nøye men skrollet nedover første siden. Og om det er sånn som dere skriver så er det rart at den er under Side2 Interiør? Anonymous poster hash: ea6c5...ae5
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #114 Skrevet 28. desember 2016 For hvert klikk dere gir denne dama er dere jo med på å opprettholde sirkuset økonomisk. Anonymous poster hash: ac769...29e
Jallavalla Skrevet 28. desember 2016 #115 Skrevet 28. desember 2016 Hvis man ikke leser bloggen og kjenner historien et par år tilbake så er det ikke så lett å se galskapen etter å ha scrollet over noen innlegg.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #116 Skrevet 28. desember 2016 Hadde aldri hørt om dama før jeg leste om henne her for mange år siden (mens hun fremdeles var gift). Er det sant at hun opprettet egne innlegg om seg selv for å skape trafikk? Anonymous poster hash: 13fe5...806
Ophiophagus Hannah Skrevet 28. desember 2016 #117 Skrevet 28. desember 2016 Denne tråden bekrefter min antagelse av at blogging er det perfekte mediet for folk med liten evne til å tenke kritisk, stort behov for eksponering og et stort oppmerksomhetsbehov, samt relativt dårlige språkkunnskaper. Blogging letter tilgangen til andres kaos og sladder. Jeg ser tiltrekkningskraften. Herrelighet for et sirkus. Hvis man derimot er en dyktig skribent, kan man jo legge ut privatlivet sitt i bokform - og da er det litteratur. Føler at blogging er "billigvarianten" av den nye boktrenden, hvor "alle" skriver om privatlivet sitt.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #118 Skrevet 28. desember 2016 Det aller meste av kritikken her er berettiget. Enig i at enkelte går over streken og blir usaklige. Og det er selvfølgelig ikke greit. Men de er det ikke så mange av. De aller fleste vil ha slutt på den hensynsløse eksponeringen av uskyldige barn, med de nedrige hevntekstene. Det at man håper bloggeren tar til vettet er ikke det samme som å håpe det skal gå til helvete med henne.Anonymous poster hash: df40a...55b Jeg vet ikke om noen ønsker henne til helvete, men at flere gir seg katta i om hun blir knekt er det ingen tvil om. Det er bare å se på de hånlige utsagnene som er kommet nå i dag. Det er ren og skjær mobbing. Offentlig eller ei, hun er bare et menneske, akkurat som meg, deg og alle andre. Anonymous poster hash: 7bec6...66f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #119 Skrevet 28. desember 2016 Jeg vet ikke om noen ønsker henne til helvete, men at flere gir seg katta i om hun blir knekt er det ingen tvil om. Det er bare å se på de hånlige utsagnene som er kommet nå i dag. Det er ren og skjær mobbing. Offentlig eller ei, hun er bare et menneske, akkurat som meg, deg og alle andre. Anonymous poster hash: 7bec6...66f Mye er langt over grensen ja, men som hun andre sier, mange er også saklige i sin kritikk. Og det hun driver med er virkelig ikke ok på noen måte. Utover å eksponere ungene så voldsomt har hun vist seg som en bitter, hevngjerrig og smålig dame total blottet for folkeskikk og antenner. Dråpen var vel at hun latterliggjorde et lite barn med hjernesvulst fordi hun skulle få spesialsykkel. Greit hun er bitter på eksen men INGEN normale mennesker sitter og håner en syk toåring. Etter den episoden så kjenner jeg at dama fortjener ALT som kommer hennes vei. I mine øyne er hun bare ondskapsfull. Har ikke ord for hvor vondt det er å se noen gjøre narr av et sykt barn. Anonymous poster hash: 205c6...f94
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #120 Skrevet 28. desember 2016 Mye er langt over grensen ja, men som hun andre sier, mange er også saklige i sin kritikk. Og det hun driver med er virkelig ikke ok på noen måte. Utover å eksponere ungene så voldsomt har hun vist seg som en bitter, hevngjerrig og smålig dame total blottet for folkeskikk og antenner. Dråpen var vel at hun latterliggjorde et lite barn med hjernesvulst fordi hun skulle få spesialsykkel. Greit hun er bitter på eksen men INGEN normale mennesker sitter og håner en syk toåring. Etter den episoden så kjenner jeg at dama fortjener ALT som kommer hennes vei. I mine øyne er hun bare ondskapsfull. Har ikke ord for hvor vondt det er å se noen gjøre narr av et sykt barn. Anonymous poster hash: 205c6...f94 Jeg er enig i at det er saklig kritikk også, men det forsvarer allikevel ikke mobbingen. Snappen du refererer til i forhold til den angivelige latterliggjøringen har jeg ikke sett, så dn kan jeg ikke uttale meg om. Men far til barnet har tydeligvis ikke funnet den så ondskapsfull som andre utenforstående. Eller så er han bare veldig tilgivende. Jeg aner ikke, det jeg ser er at det er MYE mobbing av VP. Anonymous poster hash: 7bec6...66f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #121 Skrevet 28. desember 2016 Jeg ser lite til reell mobbing av henne, men flere og flere reagerer på det hun legger ut. Ikke rart folk vurderer å melde fra når det er blitt så ille. Anonymous poster hash: 461d7...ae8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #122 Skrevet 28. desember 2016 Jeg ser lite til reell mobbing av henne, men flere og flere reagerer på det hun legger ut. Ikke rart folk vurderer å melde fra når det er blitt så ille.Anonymous poster hash: 461d7...ae8 Så det du sier er at litt mobbing er greit? Anonymous poster hash: 7bec6...66f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #123 Skrevet 28. desember 2016 Ha slags mobbing? Eksempel? Hun kaller den jo tilogmed mobbing om leserne minner henne om reklamememarking! I bloggen har det vært grove kommentarer, men det beviser jo ikke noe siden hun kan ha skrevet det selv. Det verste er det hun selv har skrevet i kommentarfeltet. Ikke bare on eksen men også den nye dama. Fy som hun burde skamme seg! Voksen trebarnsmor! Anonymous poster hash: 461d7...ae8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #124 Skrevet 28. desember 2016 Jeg forsvarer ikke mobbing eller onde uttalelser, men jeg kan forstå frustrasjonen og avmakten som, jeg regner med, ligger bak de fleste av de innleggene... Folk har prøvd å snakke fornuft på en voksen måte, de har prøvd å si ifra på både en fin måte og en hard måte. Når ingenting bedres så blir folk utålmodige og frustrerte, noe som kan gi utttrykk i innleggene. Anonymous poster hash: f1b10...1d4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #125 Skrevet 28. desember 2016 Mobbekortet kan faktisk ikke dras lenger! Hun er jo verre enn noen!! Anonymous poster hash: c8124...48c
Anbefalte innlegg