Gå til innhold

Har det rabla fullstendig for Villa Paprika?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere vet jo ikke om bv.tj er inne eller ikke. Folk skriker ikke akkurat høyt om det. Kan godt hende de er det :)

Anonymous poster hash: b8a05...cbb

Hvis barnevernet er inne gjør de ikke så veldig god jobb. Barneeksponeringen og uthengingen av andre øker jo bare. Tror ikke barnevernet er til stede nei selv om de absolutt burde inn og veilede foreldre og steforeldre.

Anonymous poster hash: c93b4...085

Skrevet

Hvis det ikke skjer noe snart, melder jeg bekymring på nyåret. Hun er ikke skikket som omsorgsperson, stakkars

Anonymous poster hash: af56e...b9d

Enig. Men jeg melder i morgen. Ikke vits å vente på bedring for det kommer ikke til å skje.

Anonymous poster hash: c0998...7f8

Skrevet

Registrerer at paret nå skal på ferie til Venezia. Med de skriveferdighetene de to innhar er det en stor mulighet for at de bare skal til Vennesla 😉

Anonymous poster hash: df40a...55b

Skrevet

Hva skal dere melde hun til bv for? Og skal dere da melde alle de andre mammabloggerne også?

Anonymous poster hash: 863ee...376

Skrevet

Registrerer at paret nå skal på ferie til Venezia. Med de skriveferdighetene de to innhar er det en stor mulighet for at de bare skal til Vennesla

Nå lo jeg høyt :legrine: :legrine: :legrine:

Anonymous poster hash: b2c19...160

Skrevet

Hvis det ikke skjer noe snart, melder jeg bekymring på nyåret. Hun er ikke skikket som omsorgsperson, stakkars

Jeg aner ikke hvem denne bloggdama er annet enn av omtale her inne. Men hvis mye av det som står i denne tråden stemmer så synes jeg det er forkastelig at ikke mange andre har meldt bekymring til barneverne.

Flere av dere som svarer i tråden er trolig mødre selv, eller skal bli, da må dere også ta såpass ansvar for å melde bekymring der dere er så bekymret som dere hevder i tråden.

Flott at du, anonym b9d, vil melde fra - men jeg mener at også dere andre som her inne har skrevet bør melde til barnevernet. Jo flere som melder, jo større sjanse er det for at det blir tatt alvorlig. Dere bør i tillegg melde fra til Barneombudet, for dette virker å være en slik sak som bør tas opp som prinsippsak - barns rettsvern!

Så alle dere som her i tråden skriver at dere er så bekymret og at barnevernet burde vært inne i bildet - meld fra!

Anonymous poster hash: 323f5...684

Skrevet

Jeg aner ikke hvem denne bloggdama er annet enn av omtale her inne. Men hvis mye av det som står i denne tråden stemmer så synes jeg det er forkastelig at ikke mange andre har meldt bekymring til barneverne.

Flere av dere som svarer i tråden er trolig mødre selv, eller skal bli, da må dere også ta såpass ansvar for å melde bekymring der dere er så bekymret som dere hevder i tråden.

Flott at du, anonym b9d, vil melde fra - men jeg mener at også dere andre som her inne har skrevet bør melde til barnevernet. Jo flere som melder, jo større sjanse er det for at det blir tatt alvorlig. Dere bør i tillegg melde fra til Barneombudet, for dette virker å være en slik sak som bør tas opp som prinsippsak - barns rettsvern!

Så alle dere som her i tråden skriver at dere er så bekymret og at barnevernet burde vært inne i bildet - meld fra!

Anonymous poster hash: 323f5...684

Dama er helt ubrukelig..enig i det.

Men tanken på at de blir innkalt til barnevernet og får opplest bekymringsmeldingen fra Stine Pettersen fra Trondheim er ganske komisk. Eller enda særere, en anonym melding basert på blogginformasjon

Anonymous poster hash: 6a3d2...e73

Skrevet

Så dere hva typen hennes har skrevet under en kommentar på et bilde på instagrammen hennes?

Han henger jo ut exn sin med å kalle jun en hjerne død høns...

Anonymous poster hash: 37e3f...0bd

Skrevet

Han kaller mora hjernedød fordi hun prøver å beskytte den syke, lille jenta si når hun må på samvær til disse folka.

Det er også mye drikking ser jeg, og mora har hatt barnevakt flere ganger i uka siden fødsel, har hun skrevet. Det er mye, mye bekymringsverdig her.

Anonymous poster hash: 26189...e10

Skrevet

Begynne å snakke om at minsten på 3-4 mnd skal bli storesøster når hun traff ny mann for 2 mnd siden-jeg er så sjokkert. Skaff den dama profesjonell hjelp

Er det ditt problem ?

Anonymous poster hash: df364...ae4

Skrevet

Bare jeg som synes at en baby i vippestol ikke har noe på et bord å gjøre? 🙄

Anonymous poster hash: cce97...287

Skrevet

Er det ditt problem ?

Anonymous poster hash: df364...ae4

Det er normalt å reagere på slikt når man er et normalt oppegående menneske...! For et jævla sirkus! Og stakkars unger som blir eksponert på det groveste!

Skrevet

Så dere hva typen hennes har skrevet under en kommentar på et bilde på instagrammen hennes?

Han henger jo ut exn sin med å kalle jun en hjerne død høns...

Anonymous poster hash: 37e3f...0bd

Hvordan vet dere at den kommentaren var til exen? Jeg så den jeg og, men tenkte det var til folk som var kritiske til de.

Anonymous poster hash: 44fa8...a14

Skrevet

Bare jeg som synes at en baby i vippestol ikke har noe på et bord å gjøre? 🙄

Anonymous poster hash: cce97...287

En baby eller barn har ikke noe i DET huset å gjøre... Selger ungene med nedrige hevntekster. Er helt sjukehus hele opplegget!

Skrevet

Man har en plikt til å melde fra om man bevitner bekymringsverdige forhold.

De som ikke gjør det er like ille som gjerningpersonene selv. Det er en grunn til at folk reagerer.

Anonymous poster hash: 461d7...ae8

Skrevet

Hvorfor melder dere ikke fra til barnevernet dersom dere er så bekymret?? 

Anonymous poster hash: 735f5...4ca
Skrevet

Man melder sin bekymring, og så avgjør barnevernet om det er grunnlag for videre gransking.

Rist på hodet alt du vil. Nå går det over alle støvleskaft, og da er det kanskje på tide med en intervensjon. Den kommer dere ikke unna.

Skrevet

Man melder sin bekymring, og så avgjør barnevernet om det er grunnlag for videre gransking.

Rist på hodet alt du vil. Nå går det over alle støvleskaft, og da er det kanskje på tide med en intervensjon. Den kommer dere ikke unna.

Ja jeg rister på hodet for dette er så tåpelig som det kan få blitt. Dere trenger virkelig en realitetssjekk hvis dere tror bv bruker ressurser på bekymring pga en blogg! Skammelig er det,at dere stjeler dyrebar tid fra bv pga deres misunnelse,sykelig besettelse eller hva det enn måtte være som driver dere,når det finnes hundrevis av barn som virkelig har behov for hjelp fra bv.

Hadde flere av dere skrevet blogg,er jeg sikker på at man hadde funnet flere bekymringsfulle forhold, så slutt å late som at dere er perfekte.

Anonymous poster hash: 4f48f...19b

Skrevet

Måten VP driver bloggen sin på er 100% mindre bekymringsverdig enn den heksejakten flere av dre bedriver. Det er rett og slett skremmende og til å bli mørkeredd av.

Melde henne til barnevernet?

Har dere fantasi nok til å se for dere hvilke lidelser barn som kommer under barnevernet er blitt tilsatt for? Det er barn som lider daglig, de er redd og de har vondt, både i sjelen og kroppslig. Disse barna behøver hver en ressurs barnevernet kan oppdrive, de behøver en kort behandlingstid slik at lidelsene deres kan få en stopp.

Og så skal dere melde henne til dette vernet, som er så sårt trengt hos så mange små, fordi hun viser frem barna sine?. En mor uten all verdens av impulskontroll og som lar følelsene løpe avsted med seg når hun føler seg såret eller urettferdig behandlet. Hun bruker for store ord og burde hatt litt mer selvsensur, men hun er da ingen dårlig mor! Barna blir tilsynelatende overøst med kjærlighet og varme, hun er tilstede for de og de har det god. Ingen familier er "perfekt", men den familien der er ingen barnevernssak.

Jeg sier det igjen, det dere holder på med er skremmende!

Skulle likt å sett Trolljegerene på besøk hjemme hos enkelte her inne.

Anonymous poster hash: 7bec6...66f

Skrevet

Måten VP driver bloggen sin på er 100% mindre bekymringsverdig enn den heksejakten flere av dre bedriver. Det er rett og slett skremmende og til å bli mørkeredd av.

Melde henne til barnevernet?

Har dere fantasi nok til å se for dere hvilke lidelser barn som kommer under barnevernet er blitt tilsatt for? Det er barn som lider daglig, de er redd og de har vondt, både i sjelen og kroppslig. Disse barna behøver hver en ressurs barnevernet kan oppdrive, de behøver en kort behandlingstid slik at lidelsene deres kan få en stopp.

Og så skal dere melde henne til dette vernet, som er så sårt trengt hos så mange små, fordi hun viser frem barna sine?. En mor uten all verdens av impulskontroll og som lar følelsene løpe avsted med seg når hun føler seg såret eller urettferdig behandlet. Hun bruker for store ord og burde hatt litt mer selvsensur, men hun er da ingen dårlig mor! Barna blir tilsynelatende overøst med kjærlighet og varme, hun er tilstede for de og de har det god. Ingen familier er "perfekt", men den familien der er ingen barnevernssak.

Jeg sier det igjen, det dere holder på med er skremmende!

Skulle likt å sett Trolljegerene på besøk hjemme hos enkelte her inne.

De er ikke tilfeldigvis medlem av fb gruppen "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet"

Skrevet

Jeg også synes VP er helt på viddene....

MEN noen barneverssak tror jeg nok ikke det er. Virker jo som om barna har det bra.

VP er jo såååå lykkelig og nyforelsket nå. Og jo da, jeg har også drømt om barn sammen med opptil flere av de typene jeg har vært nyforelska i, forskjellen er at den drømmen har vært i mitt hode, ikke noe jeg har lagt ut om på sosiale medier akkurat..... For hennes del, får vi bare håpe at dette forholdet holder.....

Anonymous poster hash: 88eff...557
Skrevet

De er ikke tilfeldigvis medlem av fb gruppen "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet" Anonymous poster hash: b2c19...160

Spør du om jeg er medlem der???

Skrevet

Spør du om jeg er medlem der???

Ja

Skrevet

Moren til stedatteren som VP lo av på snap nekta dem å legge ut flere bilder av den syke jenta på bloggen og insta.

Idag skriver VP på insta at alle burde følge Kim, for han skal legge ut masse bilder av jenta siden ham er faren og kan legge ut bilder.

Hva slags folk er dette? Hvor nådeøs kan noen bli?!

Anonymous poster hash: 26189...e10

Hvor har vp skrevet dette? Under hvilket bilde på insta?

Anonymous poster hash: 19eb8...096

Skrevet

Ja Anonymous poster hash: b2c19...160

Jeg ser jeg hadde latterlig mange autokorektfeil, men så vanskelig er det ikke å forstå det jeg skrev.

Jeg er så absolutt for et barnevern. Det er dessverre alt for mange barn som lider.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...