Gå til innhold

Hva får mannen deres i julestrømpa ?? 🎅💏

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hele familien får strømpe. Han får et stellesett til skjegget sitt, ny pysj, en juleøl og to plater mørk sjokokade i sin. Mulig jeg hiver oppi et par flaxlodd også. Mi strømpe har han fylt så mye at det henger små gaver på utsida 😁

Hvilke julehefter snakker dere om? Er det ukeblader, Donald o.l ? Jeg har mer enn nok med å finne ting til ungene, så her får ingen voksne julestrømper! I år for ungene et spill på deling og litt godteri hver... Det blir jo mer enn nok gaver på kvelden til alle og en hver...

Anonymous poster hash: fd4f2...68a

I år har vi kjøpt Lunch og Tegnehanne. De fleste matbutikker har et pappstativ med alle årets julehefter, som regel 20-30 forskjellige å velge mellom.

Anonymous poster hash: 0fb31...73d

Takk for alle svar. 😊😊🎅

Da har jeg fått handlet inn og endte opp med:

-Stor melkesjokolade

-Julehefte

-en sjokolade det står «jeg elsker deg» på.

-pysjbukse

HI

Anonymous poster hash: 3762d...b45

Annonse

Jeg vil gjerne legge inn et tilleggsspørsmål! Gir mannen julestrømpe til dere?

Jeg har iår gitt; Donald julestrømpe, En godteri pose, en stor melkesjokolade, marsipan griser i en pose.

Valgt å ikke kjøpe noe mere. Vanligvis kjøper jeg mere, men er lei av å kjøpe julestrømpe til en som aldri kjøper tilbake. Vi har vært sammen i 11 år!!

ifht det å få og gi. 

Stemningen her i huset blir ufattelig mye bedre dersom jeg noen dager før det skal skje sier feks: 

"Nå er det jo snart jul, hadde det ikke vært koselig med julestrømper, jeg tenkte å fylle en til deg, hadde satt veldig pris på det om du hadde gjort det samme.. om det hadde vært noe **** og ***** i den hadde jeg heller ikke blitt lei meg.." 

Istedenfor å ikke si noe, lage til til han, også være sur fordi jeg ikke får noe tilbake.. 

Ikke sant :-) Ikke alle tradisjoner som trenger å ta slutt selv om en har blitt voksen.

Anonymous poster hash: f15ee...ed6

Men da burde det jo begge veier og. Virker som det er mange menn som får, men som ikke gidder å gi tilbake til partneren sin

Anonymous poster hash: cb100...9cc

Hvorfor er alle så opphengt i hva damene får i strømpa? Jeg gjør det for å gjøre noe koselig for mannen i jula, ikke for å forvente noe tilbake eller gå rundt og være irritert på han i etterkant fordi jeg ikke fikk.

Anonymous poster hash: 4fcfc...3ac

Julestrømpe og kalender til voksne menn??

Syns ting tar litt av jeg.. hvor lenge skal man dra med seg ting som hører barndommen til?

Anonymous poster hash: 2491c...1a0

Hvor lenge skal man gidde å vise ektefellen sin, på en barnlig og koselig og varm og hyggelig og omtenksom måte at man er glad i dem mener du? Jeg for min del kommer aldri til å slutte...

Anonymous poster hash: bf501...301

Annonse

Men da burde det jo begge veier og. Virker som det er mange menn som får, men som ikke gidder å gi tilbake til partneren sin

Her i huset går det begge veier. Han vet at han ikke får julestrømpe hvis han ikke gir julestrømpe til meg.

Anonymous poster hash: f15ee...ed6

Hva får du i din julestrømpe?

Det vet jeg ikke. Er jo litt av spenningen det da. Men satser på noe godteri og noen andre greier..

Og ja..jeg forsto at du hintet til at det burde gå begge veier. Noe det gjør her.

Hi

Han får Fjorden cowboys julehefte, flaxlodd og diverse godteri.

Jeg bruker også å få :)

Anonymous poster hash: c58a3...b7b

Hvor har du kjøpt Fjorden Cowboy? Har ikke funnet det noen plass..

Anonymous poster hash: f7ee9...682

ifht det å få og gi.

Stemningen her i huset blir ufattelig mye bedre dersom jeg noen dager før det skal skje sier feks:

"Nå er det jo snart jul, hadde det ikke vært koselig med julestrømper, jeg tenkte å fylle en til deg, hadde satt veldig pris på det om du hadde gjort det samme.. om det hadde vært noe **** og ***** i den hadde jeg heller ikke blitt lei meg.."

Istedenfor å ikke si noe, lage til til han, også være sur fordi jeg ikke får noe tilbake..

Jeg lager til han. Det har jeg gjort alle årene. Jeg blir heller aldri sur. Jeg synes bare det er rart at han ikke føler noe på det når vi i 11 år har sittet foran tv på morgenen og alle har julestrømpe utenom meg.. Jeg ble hive ut når jeg var 14, har bodd alene siden da. Så jeg er vant til å klare meg selv, blir ikke sur fordi jeg ikke får. Er såklart litt sårt, men. Jeg har prøvd taktikken din flere ganger, men ham sier bare "det blei ikke noe!" Eller noe annet teit... Han sa istad og, at han egentlig synes det var teit å gi hverandre julegave og at han skjønte ikke vitsen. Prøvde å forklare at jeg synes det var koselig å gi en liten ting fra meg og barna fordi vi er glad i han og setter pris på han. Da sa ham bare igjen at han skjønte ikke vitsen..

Han kjøper ikke bryllupsgave, morsdagsgave osv. Innimellom en bursdagsgave.

Takk for alle svar. 😊😊🎅

Da har jeg fått handlet inn og endte opp med:

-Stor melkesjokolade

-Julehefte

-en sjokolade det står «jeg elsker deg» på.

-pysjbukse

HI

Det høres veldig fint ut! Han blir helt sikkert veldig glad😊

Jeg lager til han. Det har jeg gjort alle årene. Jeg blir heller aldri sur. Jeg synes bare det er rart at han ikke føler noe på det når vi i 11 år har sittet foran tv på morgenen og alle har julestrømpe utenom meg.. Jeg ble hive ut når jeg var 14, har bodd alene siden da. Så jeg er vant til å klare meg selv, blir ikke sur fordi jeg ikke får. Er såklart litt sårt, men. Jeg har prøvd taktikken din flere ganger, men ham sier bare "det blei ikke noe!" Eller noe annet teit... Han sa istad og, at han egentlig synes det var teit å gi hverandre julegave og at han skjønte ikke vitsen. Prøvde å forklare at jeg synes det var koselig å gi en liten ting fra meg og barna fordi vi er glad i han og setter pris på han. Da sa ham bare igjen at han skjønte ikke vitsen..

Han kjøper ikke bryllupsgave, morsdagsgave osv. Innimellom en bursdagsgave.

Huff..han der hørtes ikke veldicr hyggelig ut. Beklager.

Snakk om å ikke sette pris på deg..!

Hvorfor er alle så opphengt i hva damene får i strømpa? Jeg gjør det for å gjøre noe koselig for mannen i jula, ikke for å forvente noe tilbake eller gå rundt og være irritert på han i etterkant fordi jeg ikke fikk.

Anonymous poster hash: 4fcfc...3ac

Det var vel ikke akuratt det at "alle" er så opphengt i det. Jeg spurte om andre fikk tilbake, da synes jeg det er fint at andre svarer på det spm. Jeg blir heller ikke sur eller irritert, virker ikke som om andre her gjør det heller.

Huff..han der hørtes ikke veldicr hyggelig ut. Beklager.

Snakk om å ikke sette pris på deg..!

Det som er, er at han alltid kommer med sånt etter ting har vært, for eks merkedager, osv. Det virker som om han er sur på meg fordi jeg ordner til han.. Og at fordi han ikke gidder/klarer å gjøre det selv tilbake, så er det lettere at vi bare lar være å gjøre det.. Jeg vet ikke.

Jøss. Dette går helt klart inn under kategorien "Ting jeg bare har hørt om på DiB".

Jeg ante ikke at voksne folk drev med julestrømper. Men jeg burde selvsagt ha sett det komme da dere drev og planla adventskalenderne til mennene deres for en måneds tid siden.

Her i huset ordner jeg til alle, også til meg selv. ☺

Synes ikke det gjør noe som helst!

I år får mannen marsipan, lakrisbåter, seigmenn og en spesiell øl.

Jeg får en stor pose sjokolade, julehefte og en håndkrem jeg har ønsket meg lenge, men ikke tatt meg råd til. (Er ikke Så flink til å prioritere meg selv når jeg handler, så jeg gleder meg skikkelig til den håndkremen. 😄😄 Har en del eksem på henda, så jeg bokstavelig talt "klør i henda" etter å få julestrømpa mi. 😜😂😂)

Julestrømpe vokser man ikke fra. 😂

...og ungene synes det er trist om ikke vi skulle få og bare dem.

Julestrømpene henger klare, nissen fyller dem opp natt til julaften. ...og jeg gleder meg villt til dét. Jeg elsker å være den nissen. Venter til alle har lagt seg, mannen også. Så kan magien begynne. 😄🌒🎅🎁🎄

Jepp... Jeg er dritbarnslig. 😄😄😄 Men lever godt med det. 😄😄😄

Anonymous poster hash: b6aa4...68e

Han får julehefte, klementiner, sjokoladeplater, fudge karameller, bublizz, potetgull, og litt diverse smågodt. Snart 2-åringen får også strømpe i år, fylt med smoothies, mais-snacks osv. Lager til alle i familien. Til og med Babyen. Men han får kun julesokker i år🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...