Gå til innhold

Flere som har post/pakker som ikke kommer videre fra Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått melding fra posten om at en pakke fra Toys r us kom til Oslo 15 desember etter å ha blitt bestilt 12.desember. Pakken står tydeligvis fast i Oslo :(

Dette er julegaver som jeg absolutt skulle hatt før julaften, men det ser mørkt ut. Må jeg bare godta at ungene ikke får julegavene før romjula?

På Toys r us står det tydelig at man må regne med at pakken kommer fram etter 4-7 virkedager, men at det kan ta et par ekstradager i november og desember. Det er nå 8 virkedager siden bestillingen ble utført, og pakken står fortsatt i Oslo..

Anonymous poster hash: 5cc56...46e
Skrevet

Hvor bor du?

Anonymous poster hash: 64cf7...960

Skrevet

Er det Postnord? Jeg hadde en pakke som lå en uke i Oslo (i følge sporing), men fikk den 11 dager etter bestilling.

Anonymous poster hash: c3e3b...f0a

Skrevet

Svigers sendte en pakke med sporing fra nord-Norge. Det står på postens sider at den kom til posten her i Oslo den 12. desember. Fikk ikke hentelappen før i går.

Anonymous poster hash: dd389...660

Skrevet

Hos oss sto pakken fortsatt i Oslo på torsdag, da hadde den stått der siden 16. Vi fikk hentemelding i dag. Krysse fingrene for at den dukker opp i morgen😀

Anonymous poster hash: 2e1f0...4c6

Skrevet

Gåten er løst. Jeg ringte posten igjen i dag, og det viser seg at emballasjen hadde blitt ødelagt og det er grunnen til at pakken hadde stått "fast" i Oslo. Jeg er ikke imponert over at posten ikke sa ifra :( 

Derimot er toys r us fantastiske, og jeg har fått kjøpt de samme tingene der - med beskjed om at jeg bare kan returnere pakken hos dem :)

Jeg bor forresten på Gjøvik.

Anonymous poster hash: 5cc56...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...