Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har fått melding fra posten om at en pakke fra Toys r us kom til Oslo 15 desember etter å ha blitt bestilt 12.desember. Pakken står tydeligvis fast i Oslo Dette er julegaver som jeg absolutt skulle hatt før julaften, men det ser mørkt ut. Må jeg bare godta at ungene ikke får julegavene før romjula? På Toys r us står det tydelig at man må regne med at pakken kommer fram etter 4-7 virkedager, men at det kan ta et par ekstradager i november og desember. Det er nå 8 virkedager siden bestillingen ble utført, og pakken står fortsatt i Oslo.. Anonymous poster hash: 5cc56...46e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Hvor bor du? Anonymous poster hash: 64cf7...960
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Er det Postnord? Jeg hadde en pakke som lå en uke i Oslo (i følge sporing), men fikk den 11 dager etter bestilling. Anonymous poster hash: c3e3b...f0a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Svigers sendte en pakke med sporing fra nord-Norge. Det står på postens sider at den kom til posten her i Oslo den 12. desember. Fikk ikke hentelappen før i går. Anonymous poster hash: dd389...660
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Hos oss sto pakken fortsatt i Oslo på torsdag, da hadde den stått der siden 16. Vi fikk hentemelding i dag. Krysse fingrene for at den dukker opp i morgen😀 Anonymous poster hash: 2e1f0...4c6
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Gåten er løst. Jeg ringte posten igjen i dag, og det viser seg at emballasjen hadde blitt ødelagt og det er grunnen til at pakken hadde stått "fast" i Oslo. Jeg er ikke imponert over at posten ikke sa ifra Derimot er toys r us fantastiske, og jeg har fått kjøpt de samme tingene der - med beskjed om at jeg bare kan returnere pakken hos dem Jeg bor forresten på Gjøvik. Anonymous poster hash: 5cc56...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå