Gå til innhold

Hvilket pinnekjøtt har dere kjøpt i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig dårlig råd i år, så kjøpte det nest billigste jeg fant. X-ett-eller-annet, kjøpt på Coop. Kostet 119 kr. kiloen. Så på et annet merke et annet sted til 99 kr., men det var ikke tørket nok, så det ville jeg ikke ha.

Det jeg kjøpte så ut til å være tørket nok, så håper det er ok.

Men har sett mye veldig fint pinnekjøtt i butikkene, så det er egentlig bare å velge og vrake. Jeg har en forkjærlighet for Hallingskarvlam, alltid god kvalitet på det.

Anonymous poster hash: 8305a...a83

Spekeloftet, husker ikke hva det het men det er kun disse "hjørnene" med kjøtt, ikke de lange pinnene. Vi har testet det en runde allerede, fantastisk god kjøtt. Kostet litt, men det er jo mye mer kjøtt på det så reell pris blir jo lavere :)

Annonse

Ringdal pinnekjøtt av lam. Bruker oftest av sau, men det av lam fristet i år. Kjøttfulle stykker.

De har av geit også! Stakkars de som skal spise det..

Anonymous poster hash: 6c3d1...f4a

Hvorfor er det stakkars de som skal spise geit? Både pinnekjøtt og "fenalår" av geit er kjempegodt!

Anonymous poster hash: bdcdf...73b

Gilde urøkt.. Jeg har seriøst ikke peiling,så kjøpte bare noe. Oppvokst med ribbe, men skal lage både ribbe og pinnekjøtt julaften 😱

Anonymous poster hash: af6be...29f

Det er veldig godt, og jeg er kresen på pinnekjøttet ;)

Anonymous poster hash: 2d741...701

Hvorfor er det stakkars de som skal spise geit? Både pinnekjøtt og "fenalår" av geit er kjempegodt!

Anonymous poster hash: bdcdf...73b

Det smaker geit av det 😉

Anonymous poster hash: 6c3d1...f4a

Kommer Henriettes kun i røkt?

Anonymous poster hash: c49ed...8fc

Nei, salta og. Har prøvd begge, foretrakk det røkte. Har kjøpt røkt pinnekjøtt fra Henriettes til julaften.

Anonymous poster hash: f64fc...58e

Annonse

Dumt spørsmål sikkert, men lurer oppriktig:

Alt pinnekjøtt jeg har sett på så langt i år, virker som er muggent. Det er akkurat som om det ligger en hvit hinne over deler av kjøttet, og noen steder har det en antydning av grønt også. Er det mugg? Eller er det saltet som tyter ut, som om kjøttet svetter?

Anonymous poster hash: 53e92...49a

Vi bestilte 5kg villam i august, betalte 625kr, ikke så dyrt syns jeg. Men det er latterlig digg!!

Åååå, det hørtes godt ut, og ikke minst billig! Heldiggrisen. Her må vi nok ut med over 350 pr kilo hvis det vi skulle kjøpe pinnekjøtt av villam.

Anonymous poster hash: 972fa...742

Birkeland... Brukt sikkert 3000,- på pinnekjøtt, eller mannen da, litt unødvendig synes jeg. Han har egen sparekonto til pinnekjøtt som han sparer på gjennom hele året. Gal etter pinnekjøtt.

Anonymous poster hash: ad4d1...c04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...