Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Sikkert dumt spm,men kan en mus klatre inn vindu hvis vinduet står oppe nå? Vi har vindu's typen som vi vipper inn i toppen hvis det har noe og si. Føler for og ha vinduet oppe om natta nå men litt små panikk for at disse musene kommer seg inn da:/ Anonymous poster hash: edc1b...175
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Sikkert dumt spm,men kan en mus klatre inn vindu hvis vinduet står oppe nå? Vi har vindu's typen som vi vipper inn i toppen hvis det har noe og si. Føler for og ha vinduet oppe om natta nå men litt små panikk for at disse musene kommer seg inn da:/ Anonymous poster hash: edc1b...175 Glemte og skrive dette vinduet er ca en meter oppå veggen Anonymous poster hash: edc1b...175
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Hvis dere har mye ting og tang utenfor vinduet, som blomster og busker, søppelspann eller andre ting de kan klatre på, kan de det ja. Mener å huske at jeg leste et sted at de kan hoppe opp mot 80 cm, men er litt usikker her. En ting som er lurt å sjekke, er om dere har musebånd under kledningen. Det hadde ikke vi, og nå kryr det av mus i veggene. Driver og monterer nå om dagen, og forhåpentligvis vil museproblemet vårt stoppe da. Anonymous poster hash: c917c...f0d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Hvis en mus vil inn...så kommer den seg inn... Men mus vil ofte være uforstyrret. Anonymous poster hash: 915cf...8de
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Sier som noen over, om de vil inn så kommer de seg inn uansett. Jeg bor i sokkelleilighet, soveromsvindu ca. 60 cm over bakken, ikke fått mus inn der, selv om jeg har mistanke om at det kanskje er mus i uteboden som ligger tre meter unna. Jeg sover med vinduet åpent året rundt, bortsett fra når det er veldig mange minusgrader. Anonymous poster hash: 1b6ce...265
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har katt .Kan det bo mus i veggen da? Eller blir de redde å forsvinner når de kjenner lukten av katt. Anonymous poster hash: d5900...fc5
Von Hertelhofen Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Ja, jeg har sett en mus hoppe en meter høyt....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har katt .Kan det bo mus i veggen da? Eller blir de redde å forsvinner når de kjenner lukten av katt. Anonymous poster hash: d5900...fc5 Vi har og katt, men det bryr ikke musene seg om... Anonymous poster hash: c917c...f0d
Admin Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har katt .Kan det bo mus i veggen da? Eller blir de redde å forsvinner når de kjenner lukten av katt. Anonymous poster hash: d5900...fc5 Jeg har katt, og to hunder, og musene bryr seg døyten! De er i veggen og huseier vil ikke gjøre noe med det, så de får fortsette å ødelegge veggen så mye de vil, går heldigvis ikke utover oss. Men katta har tatt mus inne, og alikevel kommer de tilbake der, så de er nok ikke så smarte
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 mus kommer seg inn åpninger på ned til en halv cm. Anonymous poster hash: 3e5b7...f5d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 Mus kommer seg inn nesten overalt, og klatrer på nesten bare vegger. Men det er jo bare å sette på myggnetting på vinduet da... Anonymous poster hash: bd9c7...f5c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #12 Skrevet 21. desember 2016 Vil bare komme med et råd til alle som sliter med mus: Jernia har en ny type "musefelle", der er en liten sak som stikkes inn i stikkontakten som sender ut noen høyfrekvente lyder som mus ikke kan fordra (vi mennesker hører ingenting). Vi har den på hytta og den fungerer utmerket! Mye mer humant enn feller og gift 😊 Anonymous poster hash: 22286...8aa
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #13 Skrevet 21. desember 2016 Rart du skriver dette nå. En venninne av meg våknet til en stor rotte i stua i dag. Den må ha kommet seg inn vinduet fordi det var det eneste som var åpent. Ikke vått på badet så kom ikke fra do... ekkelt når en ikke kan lufte/ha vinduene åpne uten å risikere rotter i hus😳 Anonymous poster hash: 85af5...fa3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #14 Skrevet 21. desember 2016 Rart du skriver dette nå. En venninne av meg våknet til en stor rotte i stua i dag. Den må ha kommet seg inn vinduet fordi det var det eneste som var åpent. Ikke vått på badet så kom ikke fra do... ekkelt når en ikke kan lufte/ha vinduene åpne uten å risikere rotter i hus😳 Anonymous poster hash: 85af5...fa3 Æsj så jævla ekkelt😞😞 hmmm bare og løpe og lukke vinduene både til oss og til barna :/ tenkte det var greit og lufte litt jeg da men da står jeg over ass!!! HI Anonymous poster hash: edc1b...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå