Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Skal kjøpe julegave til niesen min på 15 år og hun har ingen ønsker. Kjenner henne desverre ikke godt nok til at jeg vet hva hun liker heller. Noen som har forslag til gaver som jenter på 15 år liker. Selv har jeg mindre barn så vet ikke hvilke klesmerker el som er kule hos denne aldersgruppen heller. Pris ca 500 kr. Anonymous poster hash: 5672a...cbf
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 De blir ofte glade for cash eller gavekort i den alderen😉 Ellers kan du jo vurdere klær fra f.eks. BikBok, parfyme, sminke, fuktighetskrem, såpe, badebombe/badeskum, øredobber, gode "kosestømper" (sånne "fluffy"), duftlys, godteri... Min erfaring med mine tenåringer er at de ofte har ganske så klare tanker på hva de vil ha og ikke, så det er ikke så lett å treffe med gaver hvis jeg ikke vet AKKURAT hva de vil ha😉 Lykke til!😂 Anonymous poster hash: 7dbb5...78e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 De blir ofte glade for cash eller gavekort i den alderen😉 Ellers kan du jo vurdere klær fra f.eks. BikBok, parfyme, sminke, fuktighetskrem, såpe, badebombe/badeskum, øredobber, gode "kosestømper" (sånne "fluffy"), duftlys, godteri... Min erfaring med mine tenåringer er at de ofte har ganske så klare tanker på hva de vil ha og ikke, så det er ikke så lett å treffe med gaver hvis jeg ikke vet AKKURAT hva de vil ha😉 Lykke til!😂 Anonymous poster hash: 7dbb5...78e Lykke til!👍 skulle det stå.... Anonymous poster hash: 7dbb5...78e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Kjøper alltid gavekort til de i den alderen som jeg ikke kjenner godt nok til å vite hva de ønsker seg. Da er det større sjanse for at det blir brukt. Anonymous poster hash: 4fb15...114
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Har jente på 16 og dose jentene er sykt opphengt i skjerf og sånn best friends ringer og smykker fra glitter. Anonymous poster hash: 8d962...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå