Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12+1 idag, melder meg inn her :) Jeg har vært plaget med litt småblødninger de siste dagene, så jeg tar det med ro og skal bestille legetime så fort legekontorene åpner igjen. Har foreløbig ikke hatt noen smerter i forbindelse med blødningene, noe jeg velger å tro er positivt. Krysser fingrene for at alt er i orden med den lille i magen!♡

Annonse

Sniker meg inn her jeg nå, selv om appen sier jeg ikke er i andre trimester før om noen dager. Er uansett nå ca. 13+3 ifølge gynekologen hvor jeg har hatt tidlig ultralyd.

Spent på når jeg begynner å kjenne liv... håper det skjer før OUL, slik at man av og til kan få bekreftelse på at alt forhåpentligvis er ok ☺

Annonse

Jeg er nå i 2 trimester. Mye av symptomene er forsvunnet eller så har jeg blitt vant med dem. Magen begynner å vise litt og har valgt å begynne å bruke gravidklærne mine.

Nå gleder jeg meg til "neste fase" som for meg er at man begynner å kjenne bevegelse. Jeg likte ikke denne mellomperioden forrige gang, der jeg ikke kjenner symptomer, ikke skal på ul før oul og ikke kjenner bevegelse ennå. Hå

Høydepunktet denne måneden er første jordmor time der jeg håper å høre fin hjerterytme 😍

Da hører jeg til her😍❤

Fikk brev fra sykehuset om fødeplass idag også👏🏼

Jeg er litt nysgjerrig på dette med fødeplass. Jeg har ikke måttet "bestille plass" og fått en slik tildeling. Hvorfor gjøres dette? Og hva skjer hvis du føder før og etter termin?

Jeg er litt nysgjerrig på dette med fødeplass. Jeg har ikke måttet "bestille plass" og fått en slik tildeling. Hvorfor gjøres dette? Og hva skjer hvis du føder før og etter termin?

Fødeplass er det legen som søker om for deg. Hos meg var det på Rikshospitalet. Ultralyd legen som søkte. Jeg har fått tre barn tidligere, men aldri fått brev på bekreftet fødeplass. Man får en plass uansett. Jeg har 3 premature barn.

Jeg er 12+5 idag. Nesten ingen symptomer. Deilig!

Legen søker for deg. Jeg hører egentlig til Ahus, men vil føde på Rikshospitalet derfor har jeg bedt spesielt om det:)

Man får et brev om bekreftelse på fødeplass samt time til ordinær ultralyd. Jeg har fått brev alle 3 gangene, ellers ville man jo ikke fått time til ul🤔

Legen søker for deg. Jeg hører egentlig til Ahus, men vil føde på Rikshospitalet derfor har jeg bedt spesielt om det:)

Man får et brev om bekreftelse på fødeplass samt time til ordinær ultralyd. Jeg har fått brev alle 3 gangene, ellers ville man jo ikke fått time til ul🤔

Jeg har heller aldri fått brev før iår. Fikk brev om godkjent fødeplass på Rikshospitalet. Veldig glad for det. Blir rart også, det er tross alt tre timer unna!

Brev til ultralyd har jeg fått alene fra sykehuset tidligere.

Hos meg var det som hos deg Stompen, kun ett alternativ i nærheten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...