Gå til innhold

Positiv graviditetstest og lei meg!?

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Idag morges fikk jeg en tydelig positiv graviditetstest.. vi har begge ønsket oss barn, men ikke prøvd aktivt å få det og bare tenkt at om det skjer så skjer det..

MEN jeg ble så innmari lei meg, trodde jo jeg skulle bli glad.

Er dette normalt??

Er i uke 4 og kjenner det stikker som bare det i magen.

Jeg får så dårlig samvittighet over å være lei meg for at jeg har blitt gravid og har skyldfølelse for alle som prøver og ikke får til...

jeg trenger sårt noen oppmuntrende ord og tenker masse på dere prøvere❤️

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144304239-positiv-graviditetstest-og-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Takk for svar😊

Sjokket har roet seg litt, jeg gleder meg jo mest, men så har jeg noen dager/timer/minutter hvor jeg tenker at livet er "over" når jeg får barn og ikke har mulighet til å gjøre hva jeg selv vil lenger.. så går det en stund så tenker jeg at det er sikkelig egoistisk av meg å tenke sånn og får dårlig samvittighet. Det er bare at jeg føler jeg er ung, men likevel så har jeg jo fått opplevd masse åsså prøver jeg å tenke at å få barn er jo ingen hindring for å gjøre gøyale ting, det trengs kanskje bare litt mer planlegging 💛 Innerst inne er jeg kanskje redd for at vi skal miste hverandre da jeg synes det er så mange som får barn som går ifra hverandre etterhvert! 🙄 Samboeren min sier at han skal gjøre alt for oss og at det han har minst lyst til her i verden er at vårt barn skal vokse opp med foreldre som ikke bor sammen.

Heldigvis er samboeren min veldig rolig og gleder seg kjempe mye, han støtter meg og sier at dette skal vi greie helt fint, vi har alt på plass, stor gård, biler, gode jobber og utdannelse osv. Han er litt eldre enn meg og ganske voksen og realistisk og jeg kjenner det er godt!

Det er jeg som må slutte å tenke så innmari mye! Jeg tror bare at nå når det er realiteten at det er ett barn i magen blir alt litt skummelt!! Det går i allefall bedre og bedre for hver dag😊 Puh det var dagens tømming av tanker 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...