Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Har den selv men jeg får ikke til noe annet enn toro kakemiks med den. Har prøvd flere ganger å piske fløte eller eggedosis men det har vært umulig. Alt av tyngre deig bare klatrer oppover eltekroken også. Er det jeg som er fullstendig håpløs eller er dette en dårlig kjøkkenmaskin? Anonymous poster hash: 99059...bce
NoN Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Om det er Ankarsrum/Assistent, så har jeg den, og er passe fornøyd... Har sett at andre er superfornøyde, så det er kanskje du og jeg som ikke har skjønt det helt :-) Jeg får fint til å vispe eggedosis eller krem med vispebollen, men synes ikke at den tar godt nok i bunnen/kantene. Synes også at deigen klatrer på eltekrokene. Samtidig tar den mye deig, og det var viktig for meg. Andre med andre erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Bruker sjelden eltekroken, lager helst gjærdeig med rulle og skrape. Liker det best, synes maskinen er overlegen alle andre jeg har prøvd. Bruker vispebollen av og til, men foretrekker håndmixer. Kjøttkverna er kjempegod, det samme er mandelkverna. Bruker rivjernet en del, og er også fornøyd med hurtigmixeren. Anonymous poster hash: 96155...8e3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenmaskin/EKM4300/electrolux-assistent-kjokkenmaskin-ekm4300 Det er denne jeg har. HI Anonymous poster hash: 99059...bce
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenmaskin/EKM4300/electrolux-assistent-kjokkenmaskin-ekm4300 Det er denne jeg har. HI Anonymous poster hash: 99059...bce Dette er reneste svindel. Det er ikke Electrolux som produserer assistent lenger, men de eier navnet. De produserer denne drittmaskinen under det gamle navnet og selger den på godt rykte. Den ekte assistenten heter nå Ankarsrum Assistent, og den er like god som den alltid har vært. Anonymous poster hash: 96155...8e3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 Dette er reneste svindel. Det er ikke Electrolux som produserer assistent lenger, men de eier navnet. De produserer denne drittmaskinen under det gamle navnet og selger den på godt rykte. Den ekte assistenten heter nå Ankarsrum Assistent, og den er like god som den alltid har vært. Anonymous poster hash: 96155...8e3 Jeg har den samme som deg (Ankarsrum) og er superfornøyd! Anonymous poster hash: 50440...fa7
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 Dette er reneste svindel. Det er ikke Electrolux som produserer assistent lenger, men de eier navnet. De produserer denne drittmaskinen under det gamle navnet og selger den på godt rykte. Den ekte assistenten heter nå Ankarsrum Assistent, og den er like god som den alltid har vært. Anonymous poster hash: 96155...8e3 Så da er det maskinen som er håpløs, og ikke jeg? Får så dårlig samvittighet ovenfor mannen også. Jeg hadde ønsket meg en kjøkkenmaskin lenge så jeg kunne begynne å bake mye. Han spør ofte hvorfor jeg ikke bruker den mer, tør jo ikke si at den ikke duger til noe... Anonymous poster hash: 99059...bce
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #8 Skrevet 19. desember 2016 Så da er det maskinen som er håpløs, og ikke jeg? Får så dårlig samvittighet ovenfor mannen også. Jeg hadde ønsket meg en kjøkkenmaskin lenge så jeg kunne begynne å bake mye. Han spør ofte hvorfor jeg ikke bruker den mer, tør jo ikke si at den ikke duger til noe... Anonymous poster hash: 99059...bce Har faktisk ikke prøvd maskinen selv, så jeg kan ikke kategorisk avvise den. Svindelen består for min del i at de markedsfører den som assistent, uten at den har noe med assistenten å gjøre. Men jeg har ikke hørt noe positivt om den, bare negativt. Anonymous poster hash: 96155...8e3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #9 Skrevet 19. desember 2016 http://www.dinside.no/bolig/nye-electrolux-assistent/61260797 Anonymous poster hash: 96155...8e3
Hønemor30 Skrevet 20. desember 2016 #10 Skrevet 20. desember 2016 Det at vispen ikke tar i bunnen av bollen, det er ikke en justering da? Sånn som på kenwoood. Lest i bruksanvisningen?
NoN Skrevet 20. desember 2016 #11 Skrevet 20. desember 2016 Bruker sjelden eltekroken, lager helst gjærdeig med rulle og skrape. Liker det best, synes maskinen er overlegen alle andre jeg har prøvd. Bruker vispebollen av og til, men foretrekker håndmixer. Kjøttkverna er kjempegod, det samme er mandelkverna. Bruker rivjernet en del, og er også fornøyd med hurtigmixeren. Anonymous poster hash: 96155...8e3 Hurtigmikseren? Det er det ikke på min, tror jeg... Eller er det den man kan lage smoothie med? Kjøttkvernen er bra - enig! Rivjern har jeg ikke (tror jeg). Ekstrautstyr? Sikkert jeg som ikke har skjønt maskinen helt... Hva bruker du til paideig? Synes ikke rulle og skrape fungerer så bra til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå