Gå til innhold

Hvilken medisin som ga flest mulig egg?

Anbefalte innlegg

Vi har en jente født i 2010 og ønsker veldig søsken til henne.

Her er min Ivf eventyr for søsken forsøk.

2 forsøk på risken med 3 egg som ble befruktet, innsett, men ble ikke gravid, brukte menopur

1forsøk på CFC i København, brukte glonal, befruktet egg utviklet seg ikke, det ble ingen innsett.

Andre forsøk på CFC i kjøbenhavn, byttet medisin til menopur, det ble bare et egg, den ble befruktet og innsett, er i ruge perioden nå, men dets ser mørkt ut :(

Lurte på hvilken medisin og sykehus brukte dere. Og hvor mange befruktet egg ble av det på hvilken sykehus.

Er ute etter hvilken medisin kombinasjon som gir best mulig resultat. Hva ble resultatet?

Fortsetter under...

1 forsøk: puregon, 3 befruktet av 10 egg. Ett satt inn, endte i neg, fikk ett på frys.

2 forsøk: menopur og gonal f, 2 befruktet av 11 eller 13 ut trur jeg det var, avbrutt pga dårlig befruktning. Fikk begge på frys, men de ga neg resultat ved fryseforsøk.

Nå sprayer jeg synarela å skal i gang med pergoveris etterhvert. Håper på ett bedre resultat.

Jeg prøvde flere ulike medisiner og kombinasjoner av disse. Det som ga best resultat var menopur kombinert med puregon, faktisk de eneste gangene eggene overlevde befruktning og jeg ble gravid. Venter nå barn nr. 2.

Anonymous poster hash: 3b08c...7a3

Vil også legge til første gangen jeg brukte menopur med puregon, så fikk jeg faktisk kun ett befruktet egg. Jeg fikk ut 4 egg, 3 var bra nok til befruktning og ene overlevde. Jeg ble gravid og fikk ei jente.

Denne gangen var det 3 egg av 11 som var bra nok til befruktning, siden vi måtte ta ut egg litt tidligere enn planlagt og de andre eggene rakk ikke å bli modne. 2 egg ble befruktet og begge satt inn, venter nå ei jente til.

Tidligere forsøk med gonal f, puregon og en medisin til som jeg ikke husker, var det ingen av befruktede egg som overlevde til innsetting.

Anonymous poster hash: 3b08c...7a3

På forsøkene mine har jeg brukt puregon, puregon og menopur og menopur. På forsøket med puregon og menopur ble ingen av eggene befruktet, på forsøket med bare menopur fikk jeg ut fire egg, ett befruktet og satt inn dagen etter uttak- negativt resultat. De andre gangene har jeg brukt puregon, bra med egg og befruktning og rundt tre -fire egg som var gode nok til frys. Alle gangene jeg har blitt gravid har vært med "puregon egg". Så hos meg fungerer puregon best, men det er veldig individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...