Gå til innhold

Ny snøfalltråd (UTEN spoilere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det med Potter hadde jeg ikke tenkt på en gang, men er jo litt likheter ja!

Syns Ruth var flott da Casper kom tilbake og hun satte seg på gulvet med ham jeg!

Morgendagens episode må jo by på litt spenning? Som mange andre nevner, så begynner tiden å minke.

Skrevet

Bør snart bli litt mer spenning ja,for dagens episode var egentlig ganske kjedelig.

Anonymous poster hash: e64bf...353

Skrevet

Bør snart bli litt mer spenning ja,for dagens episode var egentlig ganske kjedelig.

Ja, egentlig. Men Ruths ansiktsutrykk da Casper kom tilbake og gjorde at hun ble litt "rampete" var helt enormt, nesten som et barn som har gjort noe litt galt, men som synes det er mer tøft enn galt. Herlig!

Det er sant, Ruth og Vinter bærer virkelig denne serien når det kommer til skuespillerprestasjonedrir, og Triksel er jo artig.  Ellers så er det vel mer historien som fenger enn skuespillerprestasjonene. Jeg får tidvis litt "Jul i Skomakergata"- følelse, nesten litt kunstige dialoger.

Skrevet

Du må finne Julius . I Skyggehulen

Julius Sover.

Det først bladet - Skal løse gåten med kunskap.

Det andre bladet med treffsikerhet

Det tredje bladet skal bryte forbanelsen.

Hørsel og sorg.

Det haster, det haster

Så moro at noen har skrevet det ned, takk. :)

Jeg leste bare teksten baklengs mens den gikk, så fikk ikke med meg alt, men sa hun ikke noe om "trekløveret" også?

Anonymous poster hash: f3956...cf8

Skrevet

Så moro at noen har skrevet det ned, takk. :)

Jeg leste bare teksten baklengs mens den gikk, så fikk ikke med meg alt, men sa hun ikke noe om "trekløveret" også?

Anonymous poster hash: f3956...cf8

Om hun gjorde det er jo det ganske artig, siden Julius skrev i dagboka at han trodde Pil, Frida og Selma kunne bli et artig lite trekløver ;)

Anonymous poster hash: 1377f...140

Skrevet

Ruth har verdens mest creepy smil!

Anonymous poster hash: c336a...964

Skrevet

Jeg bare irriterer meg over hvor utrolig dumme de voksne i snøfall er, alle bevisene mot winter er jo der om igjen og om igjen, men "vi må jo tro på fyren med nazireglene og superskurk-håret".

Anonymous poster hash: c336a...964

Akkurat som i USA og Trump....

Anonymous poster hash: 0bae7...f1f

Skrevet

Hadde klikka om jeg måtte vente på sesong 2 ja 🙈 Men må innrømme at jeg blir litt skuffa hvis det ikke er noen connection mellom Winter og Ruth...

Samme her :)

Begge er jo til og med venstrehendte!

Og hva er det med den blunkinge til winter?

Anonymous poster hash: 081a0...16f

Skrevet

Har han ikke den blunkingen når han spiller i den komiserien på NRK også?

Skrevet

Begynner å bli irritert på denne serien, hvir mye skal de drøye til siste episode? Hvor mye er det plass til på 20 min liksom?? Skjedde svært lite i dag også... "vet" jo hva som skjer og at alt ender godt.. kjenner bare jeg blir irritert på nrk fordi episodene blir ganske kjedelige når det er sånn;)

Anonymous poster hash: d0cf3...efc

Skrevet

Kan hende vi ikke får svar på alt og at det heller kommer en kinofilm etterhvert slik det gjorde m Julekongen.

Skrevet

Kan hende vi ikke får svar på alt og at det heller kommer en kinofilm etterhvert slik det gjorde m Julekongen.

Julekongen var ikke like spennende. Koselig serie men veldig forutsigbart

Skrevet

Tror dere det er tilfeldig at både Ruth og Winther er venstrehendte?

Anonymous poster hash: 05aad...bfa

Skrevet

Tror dere det er tilfeldig at både Ruth og Winther er venstrehendte?

Anonymous poster hash: 05aad...bfa

Har sagt fra start at det må være forbindelse mellom de to

Skrevet

Har sagt fra start at det må være forbindelse mellom de to

Tror ikke det. Blir spennende å se...

Anonymous poster hash: 93c34...e1b

Skrevet

Er veldig kjedelige episoder for tiden å får jo ikke flere svar men bare enda flere spørsmål.

Skrevet

Tror julenissen kommer til å bli andpusten når han skal blåse alle de kulene.

Ellers tok jeg jo feil det var Frida som klarte koden.

Skrevet

Voksne er litt (mye) dumme i den serien, men det er vel litt typisk for disse juleseriene, det er barna som er de smarte og som kommer med løsninger. Kanskje derfor det er barne-tv...  Og så skal det vel ikke altfor mye altfor fort heller, av samme grunn.

Jo, det kan absolutt komme en oppfølger. Noe må de jo finne på framover, for nå har de tatt Blåfjell og Månetoppen av spilleprogrammet. Jul i svingen ble laget i 2006 og og skal vises igjen neste år og da gjetter jeg at det er enten siste eller nest siste gang den blir vist, for de pleier å vise seriene sine med jevne mellomrom i omtrent 15 år. Det hadde vært kult med en Snøfall-variant som kunne komme med litt oppklaringer. , i alle fall til oss voksne. Eller kanskje Ruth og Vinter kan få sin egen serie...  Kanskje vi får lage en aksjon "Vi voksne vil ha mer Snøfall"....

Skrevet

Er det bare jeg som får neller av platt barneskuespill her? 🙊🙊🙊🙊

Anonymous poster hash: 6398a...b9d

Skrevet

Ja er bare deg.

Skrevet

Er det bare jeg som får neller av platt barneskuespill her? Anonymous poster hash: 6398a...b9d

Syns de er superflinke, jeg!

Skrevet

Syns de er superflinke, jeg!

Helt enig! :)

Å vet mange ikke liker Pil men jeg syns han er sjarmerende jeg!

Skrevet

Helt enig! :)

Å vet mange ikke liker Pil men jeg syns han er sjarmerende jeg!

Hvorfor liker ikke "mange" Pil? Det har ikke jeg skjønt 😳

Anonymous poster hash: c2653...e47

Skrevet

Hvorfor liker ikke "mange" Pil? Det har ikke jeg skjønt Anonymous poster hash: c2653...e47

Ikke jeg heller men ser at mange har nevnt at de ikke liker Pil.

Skrevet

Spent på hva som skjer med Winter i morra. Han er vel ikke ond lengre nå som forbannelsen ble opphevet! Men spørs om snøfall og julenissen tilgir han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...