Gå til innhold

Vertinnegave julaften

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En skikkelig fin sammenplantning

En liten kurv med godsaker

En halvstor nisse

Anonymous poster hash: 3f14d...004

For all del, ikke blomster og slettes ikke en sammenplantning. På julaften er huset allerede pyntet og gjort klart og de blomstene som skal være i huset er på plass.  

Jeg synes også at det høres rart ut med vertinnegave på julaften, vertinnegave (hva med verten,forresten) er gjerne godt ment, men jeg synes at det er mer til brydderi enn til glede. I alle fall så lenge det ikke er en flaske vin eller en eske sjokolade som enkelt kan settes til side uten å trenge å bli pakket opp først.

En litt finere sjokoladeeske og med ett flax lodd. Med finer mener jeg litt mer spennede enn en melkesjokolade. Nå finnes det jo så mye spennende i butikkene. Evt en liten skål med smågodt. Dette kan enkelt settes på ett bord eller de kan kose seg med siden.

Og flax lodd er alltid spennende og det passer til både damen og mannen.

Jeg syns blomster er hygglig å få, men desverre kan vi ikke ha det mest av juleblomster i hus pga en allergisk mann. Så det blir desverre en nedtur de flest gangene, da jeg må sende blomstne med noen hjem siden vi ikke kan ha de. Har begynt å tenke slik selv når jeg skal gi til noen, føler jeg må kjenne de litt godt før jeg tørr å gi blomst.

Julaften er litt å rar dag å gi vertinne gave på syns jeg, men noe som kan spises og skrapes tror jg hadde falt i smak. Det skal jo ikke være en julegave heller, desmed ikke for stor ell dyr.

Anonymous poster hash: 10221...a8f

Annonse

Jeg pleier å gi en god olivenolje, en god lhudkrem/håndkrem eller en liten flaske og noe hjemmelaget godis (marshmallows, macroner, brente mandler el). Gir gave ut fra hvordan jeg kjenner vertskapet.

Anonymous poster hash: 1b79c...b02

Produkter fra Durance

Produkter fra Voluspa

Stor eske konfekt

Sjokolade fra summerbird

Lakris fra Johan bulow

God olivenolje/chiliolje eller lignende fra delikatessebutikk

Produkter fra Nicholas Vahé

Opptatt av merker?

Anonymous poster hash: 07781...cb2

Opptatt av merker?

Anonymous poster hash: 07781...cb2

Hæ? Nei 😂😂

Men jeg ga noen tips på vertinnegaver som antagelig faller i smak hos de fleste fordi de er bra. Jeg blir glad for et duftlys fra Nille jeg, men ikke sikkert alle blir det.

Hæ? Nei 😂😂

Men jeg ga noen tips på vertinnegaver som antagelig faller i smak hos de fleste fordi de er bra. Jeg blir glad for et duftlys fra Nille jeg, men ikke sikkert alle blir det.

Nei, duftlys er omtrent det eneste jeg ikke klarer. Det hjelper ikke om det står voluspa på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...