Gå til innhold

Axkid minikid vs wolmax - hva er forskjellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge fulgt med på prisen på axkid minikid. Vi har liten bil og ønsker et lite sete til mini nå når han skal over på sete nr 2. Men når jeg sjekket idag fikk jeg også opp en lav pris på en pakke med et som heter axkid wolmax. Men beskrivelsen er lik axkid minikid. Så hva er forskjellen?

Er dette setet som kom opp nå http://lekmer.no/barn-og-baby/bilbarnestoler/bilbarnestoler-9-kg-25-kg/axkid-bakovervendt-bilbarnestol-wolmax-svart. Under 1800kr i en pakke med sparkebeskyttelse og pute... Har ikke sett minikid til under 2400kr før.

Anonymous poster hash: 21db6...8a1

Skrevet

Wolmax er en enklere versjon av minikid.

Man stiller hodestøtten manuelt, den har tre faste stiller. Man må stramme forankringsremmene selv, og man kan justere hellingen på bare to hakk, mot minikids tre.

Skrevet

Jeg vet ikke noe om forskjellene, men har bare lyst å si at strammefunksjonen på forankringsselene på Minikid er utrolig grei. Går som en lek sammenlignet med vanlige seler man må dra i for stramme.

Skrevet

Takk for svar:D da tror jeg at jeg bare holder meg til sen opprinnelige planen - håpe at minikid blir satt ned bittelitt i pris på januarsalget, men kjøpe det enten det blir det eller ikke :P

Anonymous poster hash: 21db6...8a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...