Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Studerer sykepleier og har siste forsøk på eksamen "Sykdomslære, generell patologi og farmakologi". Jeg har eksamen i april og har god tid å lese, men samtidig føles 700 sider pensum uoverkommelig og de kan spørre om hva som helst, ingenting spesielt som bruker å være gjenganger på eksamen. Tips til memoreringsteknikker? Jeg er en visuell person. Jeg trenger tips til å styrke psyken også. Noen dager tenker jeg "Dette fikser jeg fint" mens andre dager kan jeg tenker mer i de baner at "Jeg kommer til og mislykkes denne gangen også" Jeg tar i mot alt av tips! Vil være best mulig rustet Anonymous poster hash: ac721...248
Håpefull25 Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 vi hadde multiple choice på den eksamenen. 100 spm med tre eller fire alternative svar, da var det mye rart å svare på, både små og store temaer. Funka for noen, ikke alle. For meg funka det gost, jeg følte jeg fikk god oversikt over det meste ved bruk av powerpointer fra undervisning, og finlesing av det som jeg ikke fikk med meg skikkelig via dem. Hvis dere har powerpointer fra undervisning tilgjengelig, vil jeg jo tenke at det er sannsynlig at dere får et tema dere har vært innom, og at de er en god start. Så ville jeg kanskje tegnet til hvert hovedtema, sånn hvis du har nytte av det visuelle. Lykke til! Detta fikser du!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Kjøp SykepleiePluss!! Det reddet meg på anatomien og såvidt jeg vet har de videoer for sykdomslære også😊 Anonymous poster hash: 8fcee...7ce
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Skulle til å si det, sykepleiepluss! I år er sykdomslære på plass, og de har laget podkaster også. Kjempegodt supplement til bøker og forelesning. Jeg nesten garanterer deg suksess. Anonymous poster hash: 193dc...c17
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Ja, og løs masse oppgaver. Ser en over her hadde multiple choice, det hadde ikke vi min skole. Og da lønner det seg å ha løst eksamener på forhånd. Anonymous poster hash: 193dc...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå