Gå til innhold

Noen som har kjøpt trådløs juletrebelysning fra Clas Ohlson?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte i dag. Kom hjem og fant ut at fjernkontrollen manglet,dro tilbake og fikk byttet. Så når jeg skal skru lysene fra hverandre for å sette i batteriene,er det 6 lys som ikke lar seg skru opp uten at bunnen følger med,og fjernkontrollen virker heller ikke på de lysene som har fått batteri.

Pakker alt sammen og drar ned igjen for å få igjen pengene,det gikk greit,men de lysene som hadde batterier var glovarme og de ansatte ble litt sjokkert over det og fjernet batteriene. De lysene er en brannfelle,så Vær obs dere som har kjøpt slike lys.

Anonymous poster hash: a3da8...b52

Skrevet

Jeg kjøpte, og han i butikken skrøt voldsomt av hvor bra de var. Så skulle han sette i batteri for meg, og gjøre alt klart. Ingenting virket. Byttet der og da, og kjøpte gammeldags med ledning.

Anonymous poster hash: d6be0...815

Skrevet

Mannen kjøpte på Europris , de funker de👍

Foreløpig... men med 22 batterier 😳

Får se hvor lenge de holder.

Har de vanlige i backup.

Skrevet

Jeg kjøpte i fjor. Ikke hatt problemer med dem. De har heller ikke blitt varme.

Er klar over at alt av julebelysning er brannfeller. Står aldri på uten at noen er våkne/tilstede.

Anonymous poster hash: 121e1...470

Skrevet

Våre ble også glovarme... har ikke turt å bruke de!

Anonymous poster hash: e2c4b...1ea

Skrevet

Vi har hatt slike tidligere og de fungerte fint. 'Men måtte trykke på flere ganger mot alle lys slik at de kom på og det samme for å trykke alle av.

Nå bruker vi kun ett lys til stjerna på toppen.

I år kjøpte vi sånn kjede med seks lyslenker på europris. Genialt!

Bare fester d festet på toppen av treet og sprer seks lyslenker rundt hengende ned innimellom greinene. Fort gjort og ser bra ut:) plugges i kontakten.

Anonymous poster hash: 2247f...a38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...