Gå til innhold

Samsung s7. Bommer på tastaturet hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg kjøpte mobilen har jeg begynt å bruke en evighet på å skrive meldinger fordi jeg kommer borti helt feil bokstav hele tiden. Finnes det bedre tastatur å få lastet ned eller noe?

Anonymous poster hash: 67038...d82

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan prøve å laste ned numerisk tastatur. Det er det samme som var i gamle dager, på knappetelefonen. Har ikke prøvd på s7 som jeg har nå, for har blitt vant til det. Men jeg hadde det på Samsung s5

Anonymous poster hash: 9dad7...ece

Skrevet

Det ligger et annet tastatur inne på tlf som du kan bytte til :) Mye bedre å bruke :) Gå til innstilliger, deretter blar du ned til språk og inndata. Trykk deg inn der og deretter på samsung tastatur. Velg 3*4 tastatur :) Mye bredere og bedre taster :)

Anonymous poster hash: b562c...816
Skrevet

Du kan f.eks. prøve Googles tastatur. Lastes ned fra Play Store. Det er jo en av de store fordelene med Android, at ALT kan tilpasses.

Anonymous poster hash: fd6ce...aad

Skrevet

Det ligger et annet tastatur inne på tlf som du kan bytte til :) Mye bedre å bruke :) Gå til innstilliger, deretter blar du ned til språk og inndata. Trykk deg inn der og deretter på samsung tastatur. Velg 3*4 tastatur :) Mye bredere og bedre taster :)

Anonymous poster hash: b562c...816

Wæææææææææ!!!! Dette var ikke jeg klar over..... men det ble brått vanskelig å skrive med😅😅

Anonymous poster hash: 9dad7...ece

Skrevet

Prøv SwiftKey, jeg synes det er et mye bedre tastatur.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...