Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Etter at jeg kjøpte mobilen har jeg begynt å bruke en evighet på å skrive meldinger fordi jeg kommer borti helt feil bokstav hele tiden. Finnes det bedre tastatur å få lastet ned eller noe? Anonymous poster hash: 67038...d82
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Du kan prøve å laste ned numerisk tastatur. Det er det samme som var i gamle dager, på knappetelefonen. Har ikke prøvd på s7 som jeg har nå, for har blitt vant til det. Men jeg hadde det på Samsung s5 Anonymous poster hash: 9dad7...ece
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Det ligger et annet tastatur inne på tlf som du kan bytte til Mye bedre å bruke Gå til innstilliger, deretter blar du ned til språk og inndata. Trykk deg inn der og deretter på samsung tastatur. Velg 3*4 tastatur Mye bredere og bedre taster Anonymous poster hash: b562c...816
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Du kan f.eks. prøve Googles tastatur. Lastes ned fra Play Store. Det er jo en av de store fordelene med Android, at ALT kan tilpasses. Anonymous poster hash: fd6ce...aad
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Det ligger et annet tastatur inne på tlf som du kan bytte til Mye bedre å bruke Gå til innstilliger, deretter blar du ned til språk og inndata. Trykk deg inn der og deretter på samsung tastatur. Velg 3*4 tastatur Mye bredere og bedre taster Anonymous poster hash: b562c...816 Wæææææææææ!!!! Dette var ikke jeg klar over..... men det ble brått vanskelig å skrive med😅😅 Anonymous poster hash: 9dad7...ece
beef sister Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Prøv SwiftKey, jeg synes det er et mye bedre tastatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå